X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סניף הדואר יהיה פתוח 24 שעות ביממה; הסניף נחנך במעמד שר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט; במקביל הושק בול ומעטפת יום ראשון לרגל פתיחת הטרמינל
▪  ▪  ▪

שירות חדש של רשות הדואר בטרמינל 3: היוצאים לחו"ל יוכלו לאסוף את כרטיסי הטיסה והדרכונים בסניף הדואר בנתב"ג הפתוח 24 שעות ביממה.
הסניף נחנך היום (יום ג', 16.11.04) במעמד ממלא מקום ראש הממשלה, שר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט. במקביל, נערכה השקה של בול ומעטפת יום ראשון לרגל פתיחת טרמינל 3.
מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי, הכריז היום על שרות חדש שתפעיל רשות הדואר מהימים הקרובים; מעתה יוכל כל נוסע לחו"ל לאסוף את כרטיס הטיסה שלו אותו רכש בחברות התעופה השונות, ועוד מגוון שירותי טיסה כגון איסוף הדרכון בסניף הדואר בנמל התעופה בן-גוריון. סניף הדואר בטרמינל 3 יפעל 24 שעות ביממה.
בטקס השתתפו יו"ר דריקטריון רשות הדואר, יעקב (קוקי) אדרי, מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי, יו"ר רשות שדות התעופה, צביקה שלום ומנכ"ל רשות שדות התעופה גבי אופיר.
את הטקס הנחה אייל פלד מ"מסע עולמי". שר התקשורת, אהוד אולמרט שיבח את רשות הדואר על השירות הייחודי, שבאמצעותו יוכלו היוצאים לחו"ל לאסוף את כרטיסי הטיסה לפני עלייתם למטוס.
יו"ר דריקטוריון רשות הדואר, יעקב (קוקי) אדרי, הדגיש כי פתיחת טרמינל 3, היא אירוע חשוב בהתפתחותה של המדינה ובולי ישראל באים להנציח אירועים חשובים ומשמשים שגרירים של מדינתנו בדרכם על גבי המעטפות בכל רחבי העולם.
לדברי יוסי שלי מנכ"ל רשות הדואר, סניף הדואר החדש בטרמינל 3 הינו מודל לחדשנות וההתייעלות שעוברת בימים אלה רשות הדואר עם המעבר לחברה.
רשות הדואר נערכה, לדבריו, בתוך 10 ימים להקמת הסניף, שנבנה כיחידה מודולארית, המספק את כל מגוון השירותים המתקדמים והחדשניים. לדברי שלי, ייחתם בימים הקרובים הסכם עם איגוד סוכני הנסיעות, לפיו יוכלו מעתה הנוסעים לאסוף את כרטיסי הטיסה, דרכונים וביטוחים של קופות החולים וכן עוד פריטי טיסה מדלפקי סניף הדואר בטרמינל, ובכך לחסוך לעצמם זמן רב וכן לבצע את מרב פעולות הטרום טיסה במקום אחד.
הבול החדש שהושק, מתאר את מגדל הפיקוח של טרמינל 3 ומעטפת היום הראשון מאויירת בשמי נמל התעופה בן גוריון. הבול עוצב על-ידי רונן גולדברג וערכו הנקוב 2.70 ש"ח.

תאריך:  16/11/2004   |   עודכן:  16/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
מתקן הקוגנרציה ייצר קיטור וחשמל לשימוש עצמי של החברה; יתר החשמל יסופק לרשת החשמל ולמפעלים סמוכים באזור התעשיה בחדרה
יפעת גדות
אלו שישבו מול מחשב יותר משמונה שעות ביום היו בסיכון גבוה פי שניים לפתח גלאוקומה; גלאוקומה - מחלה הדרגתית הפוגעת בעצבי הראייה ומובילה לאיבוד הראייה
אורלי ממן
מתחילת השנה הכפילה החברה את הרווחים לעומת התקופה המקבילה אשתקד; בהנהלת החברה צופים פעילות חיובית ורווחית גם בעתיד
גל ברגר
מדיווחים זרים, המתבססים על גורמי מודיעין אמריקניים עולה, כי אירן היא זו העומדת מאחורי ניסיון ההתנקשות במושל האזרחי פול ברמר; מכיוון וושינגטון נשמעו בעבר חששות, מפני הפיכת אירן ל"גורם המפריע" העיקרי בעירק
רנית נחום-הלוי
כך מבהירה ח"כ פינקלשטיין לאור הסערה שעוררה הצעת החוק שהגישה המאפשרת למורה להשתמש בכוח פיזי נגד תלמיד לצורך הגנה עצמית; ח"כ פינקלשטיין מסבירה: מורה שיכה תלמיד - יענש. מטרת החוק - לצורך בלימה בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il