חברת התעופה הלאומית, אל-על יוצאת בימים אלו בקמפיין חוצות בשיתוף עם חברת "דן" באזור המרכז. מטרת הקמפיין - עידוד הקו לתל אביב-הונג קונג, והוא נערך בשיתוף עם לשכת התיירות של האי האסיאתי.
מנהל סניף ישראל באל-על, אורי דנור ציין, כי בעקבות גידול התנועה בקו להונג קונג הוסיפה חברת אל-על טיסה שבועית שלישית מתל אביב להונג קונג.
לדבריו, "חברנו ללשכת התיירות בישראל המייצגת את הונג קונג במטרה לעודד אנשים להשתמש בקו זה מחד, ולעודד סוכנים להציע אותו, מאידך. הפרסום על-גבי אוטובוס של "דן" הוא מבחינתנו ניסיון חדשני בקידום מכירות באזור המרכז.
בנוסף, הוסיף דנור, כי האוטובוס האמור מיועד גם לפעילות לסוכנים "כך שלמעשה הם יזכו להיחשף באופן חוויתי למוצר אותו אנו מעונינים לקדם".
מנתוני החברה עולה, כי אחוז ניכר מהנסיעות להונג קונג מהוות שער ליעדים נוספים במזרח, ועד סוף שנת 2004, צפויים לבקר בהונג קונג למעלה מ-30,000 איש.
בנציגות לשכת התיירות של הונג קונג בישראל נמסר, כי העניין בהונג קונג והאטרקציות שהיא מציעה הולך וגובר במיוחד לקראת שנת 2005, עם פתיחתו של אתר דיסנילנד, הצפוי להיות הגדול ביותר באסיה.
הפרסום מיועד לאוטובוס אחד בקו מס' 2, הנוסע מראשון לציון ועד מסוף רידינג בתל אביב וכולל אמצעי מדיה נוספים כמו מגזינים ועיתונות.