שירז טל תוביל כפרזנטורית את החדרתו של מותג השעונים הבינלאומי "אליני"
קמפיין ההשקה באמצעות "מורדי גורן" יכלול קטלוג, מודעות ושלטי חוצות בהשקעה של מיליון וחצי שקלים.
הדוגמנית הבינלאומית, שירז טל, נבחרה לככב בקמפיין ההחדרה של מותג השעונים הבינלאומי "אליני". קמפיין ההחדרה, באמצעות מורדי גורן יכלול קטלוג, אינסרטים מודעות בעיתונות ושלטי חוצות בהשקעה של מיליון וחצי שקל.
שירז טל הדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר בעולם, אשר הובילה קמפיינים בינלאומיים רבים וביניהם לחברות הלנה רובינשטיין, ארמאני, דולצ'ה גבאנה ועוד תייצג את שעוני "אליני" בכל הפרסומים וכן תענוד את שעוני אליני בכל אירוע ציבורי בו תשתתף.
"אליני" הנו מותג שעוני הסמי - יוקרה המוביל בארה"ב, והם נמכרים בבתי הכולבו היקרים כגון "בלומינגדיילס" ו-סאקס פיפת' אבניו, בהם הם מובילים את המקום הראשון במצעד המכירות. בארץ יושקו שש קולקציות שונות של שעוני "אליני" ובהמשך יושקו קולקציות נוספות במקביל להשקתן ברחבי העולם.
60 שנות מסורת של עיצוב, הפצה וייצור של יהלומים ותכשיטים באנטוורפן, בלגיה, בירת היהלומים העולמית, הקנו ל"אליני" את המוניטין כחברה איכותית, המחזיקה בצוות צעיר ומוכשר ועומדת מאחורי מותג כלל עולמי המשקף איכות ללא פשרות ואמירה אופנתית עדכנית. בקולקציות של "אליני" שישווקו בארץ ניתן יהיה למצוא מגוון שיבוצים מורכבים וייחודיים עם יהלומים ואבנים יקרות. המשותף לקולקציות הנה העובדה כי השיבוצים הגימור והעיצוב הנם באיכות הגבוהה ביותר בשוק התכשיטים והיהלומים כיום.
את מותג שעוני "אליני" מייבא ומשווק אורי דיגמי, יו"ר איגוד סחר הרכב בישראל ובעלי חברת Buy&Drive, העוסקת במכירה וקניית רכבי פרמיום, המגלגלת 100,000 מיליון שקל בשנה. בחברה מועסקים 25 עובדים.
אורי דיגמי, יבואן ומשווק שעוני "אליני" בישראל: "לאחר בדיקת שוק מעמיקה, החלטתי לייבא את "אליני" לישראל ולמלא את החוסר בשעוני סמי יוקרה בארץ. "אליני" יאפשרו לצרכן הישראלי הממוצע לרכוש שעונים ממותגים איכותיים ומעוצבים. כיום שוק שעוני היוקרה הממותגים פונה לפלח השוק העליון בלבד ואנו מאמינים שעם כניסת המותג "אליני" לשוק בארץ, ניתן את המענה ליתר פלחי השוק. בחרנו בשירז טל כפרזנטורית שלנו בגלל הערכים המקבילים לה ו"לאליני": איכות, יוקרה, בינלאומית ויופי נדיר".
בישראל ישווקו שעוני "אליני" בשלושים סניפי רשת "רויאלטי" ברחבי הארץ ובחנויות השעונים המובחרות.