הפעם הראשונה שלה
חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל' פותחת בקמפיין פרסומי נרחב ראשון בתולדותיה.
סיסמת הקמפיין: "אוטו דיל - כמו אוטו חדש".
חברת הטרייד אין למכוניות 'אוטו דיל', עולה השבוע בקמפיין פרסומי נרחב הכולל פרסום על גבי 350 שלטי חוצות, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים הארציים והמגזינים המקצועיים, ומשלטת מחדש את כל אתר החברה אשר גודלו 10 דונם.
עלות הקמפיין אשר נעשה על-ידי משרד הפרסום ליניאל DDB, 500 אלף דולר (2.5 מיליון שקל), והוא מלווה על-ידי חברת צ'מפיון מוטורס", יבואנית מכוניות Audi, פולקסוואגן, סיאט וסקודה לישראל.
השיר המלווה את תשדיר הרדיו הוא "Like a virgin" של מדונה, המיועד להבליט את סיסמת הקמפיין, ושלטי החוצות מראים מכונית העטופה כמתנה.
חברת "אוטו-דיל" היא המבצעת הבלעדית של עסקאות טרייד-אין לקבוצת "צ'מפיון מוטורס" יבואנית 'Audi', 'פולקסוואגן' ו'סיאט', חברת 'צ'מפיון ס.כ.ו קאר' יבואנית 'סקודה' וקבוצת 'כלמוביל' יבואנית 'מרצדס', 'מיצובישי' ו'יונדאי'.
ל"אוטו-דיל" סניפים בבני-ברק וירושלים וברשותה מלאי של מעל 450 מכוניות, המתחדש בכל חודש.