זוגלובק מציגה קמפיין פרסום ושיווק חדש לסדרת
"זוגלובק טבע" החדשה בהשקעה כוללת של 5 מליון שקל
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, תחת הסיסמא "ילדים אוהבים את זה, מבוגרים גם", ויכלול סרטי פרסומת בטלוויזיה ותשדירי רדיו החל מ-2004 .5.12 למשך כ-4 שבועות
על הקמפיין
מחקרים מראים כי ילדים הם הצרכנים העיקריים של קטגוריית הטבע ,אך מהרגע שהמוצרים נכנסים הביתה, גם המבוגרים נהנים מהם.
אנחנו רגילים לחשוב שברוב המקרים הילדים הם אלו שלומדים מהמבוגרים, אבל יש גם מצבים אחרים. במקרה של זוגלובק טבע - הדברים הפוכים:
המבוגרים נפגשים עם זוגלובק טבע דרך הילדים אבל מאמצים את המוצרים והופכים אותם לחלק מהתפריט שלהם.
המסר של קמפיין "זוגלובק טבע" הוא: "ילדים אוהבים את זה, מבוגרים גם".
הקמפיין החדש כולל סרט תדמית לסדרת מוצרי הטבע וסרט נוסף לסדרת המוצרים החדשה של זוגלובק טבע הכוללת 4 מוצרים במרקם חדשני, "בשרי" ועסיסי במיוחד: סטייק בקר מן הצומח, קציצות בקר מן הצומח, נתחי חזה עוף מן הצומח ורויאל בורגר מן הצומח.
על סרטי הפרסומת
הקמפיין כולל שני סרטונים.
הסרט הראשון מציג ילד אשר מחקה את אביו בכל אשר הוא עושה.
הוא מתלבש כמוהו, מתנהג כמוהו, מנסה להיות דומה לו ככל האפשר עד שזה מגיע אל האוכל.
אז האבא מנסה להידמות לילד ולאכול את האוכל שלו, כי מה לעשות, האוכל של הילד, שאוכל זוגלובק טבע - טעים יותר.
בסרטון השני אנו חוזרים אל האב והילד, הפעם "מנפנפים" מעל מחבת כמו על מנגל. על המחבת מיטגן סטייק זוגלובק טבע, עסיסי ומגרה ממש כמו בשר אמיתי. הסרט מציג את הסדרה החדשה של זוגלובק טבע המבטיחה טעם ממש כמו של בשר אמיתי.
משרד הפרסום: ראובני פרידן
ארט דיירקטור: אדי פוקס
קופירייטר: אדם בני
סמנכ"ל קריאטיב: גיא גורן
פלנר: שחר ארגוב
סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל
סופרווזרית: מיכל אפורי
תקצבאית: עידית רובין-מודן,אילנה נוזיק
מנהלת הפקה: איריס ישראלי
מפיקה: דנה זינגר-קארו
במאי: דפנה לוין
חברת הפקה: ראבל