X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם זוגלובק
▪  ▪  ▪

זוגלובק מציגה קמפיין פרסום ושיווק חדש לסדרת
"זוגלובק טבע" החדשה בהשקעה כוללת של 5 מליון שקל
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, תחת הסיסמא "ילדים אוהבים את זה, מבוגרים גם", ויכלול סרטי פרסומת בטלוויזיה ותשדירי רדיו החל מ-2004 .5.12 למשך כ-4 שבועות
על הקמפיין
מחקרים מראים כי ילדים הם הצרכנים העיקריים של קטגוריית הטבע ,אך מהרגע שהמוצרים נכנסים הביתה, גם המבוגרים נהנים מהם.
אנחנו רגילים לחשוב שברוב המקרים הילדים הם אלו שלומדים מהמבוגרים, אבל יש גם מצבים אחרים. במקרה של זוגלובק טבע - הדברים הפוכים:
המבוגרים נפגשים עם זוגלובק טבע דרך הילדים אבל מאמצים את המוצרים והופכים אותם לחלק מהתפריט שלהם.
המסר של קמפיין "זוגלובק טבע" הוא: "ילדים אוהבים את זה, מבוגרים גם".
הקמפיין החדש כולל סרט תדמית לסדרת מוצרי הטבע וסרט נוסף לסדרת המוצרים החדשה של זוגלובק טבע הכוללת 4 מוצרים במרקם חדשני, "בשרי" ועסיסי במיוחד: סטייק בקר מן הצומח, קציצות בקר מן הצומח, נתחי חזה עוף מן הצומח ורויאל בורגר מן הצומח.
על סרטי הפרסומת
הקמפיין כולל שני סרטונים.
הסרט הראשון מציג ילד אשר מחקה את אביו בכל אשר הוא עושה.
הוא מתלבש כמוהו, מתנהג כמוהו, מנסה להיות דומה לו ככל האפשר עד שזה מגיע אל האוכל.
אז האבא מנסה להידמות לילד ולאכול את האוכל שלו, כי מה לעשות, האוכל של הילד, שאוכל זוגלובק טבע - טעים יותר.
בסרטון השני אנו חוזרים אל האב והילד, הפעם "מנפנפים" מעל מחבת כמו על מנגל. על המחבת מיטגן סטייק זוגלובק טבע, עסיסי ומגרה ממש כמו בשר אמיתי. הסרט מציג את הסדרה החדשה של זוגלובק טבע המבטיחה טעם ממש כמו של בשר אמיתי.
משרד הפרסום: ראובני פרידן
ארט דיירקטור: אדי פוקס
קופירייטר: אדם בני
סמנכ"ל קריאטיב: גיא גורן
פלנר: שחר ארגוב
סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל
סופרווזרית: מיכל אפורי
תקצבאית: עידית רובין-מודן,אילנה נוזיק
מנהלת הפקה: איריס ישראלי
מפיקה: דנה זינגר-קארו
במאי: דפנה לוין
חברת הפקה: ראבל

תאריך:  29/11/2004   |   עודכן:  29/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il