X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במעמד שר התיירות ומכובדים נוספים נחנך היום האתר בגובה 416- מטר מתחת לפני הים; שרי התיירות והבריאות הזמינו את שרי הבריאות בעולם לבקר באתר התיירות החדש; בשבוע הבא ייערך ביקור ראשון מאז פרוץ האינתיפאדה של מנכ"ל משרד התיירות בבית לחם
▪  ▪  ▪
עזרא, תקופה חדשה

שר התיירות גדעון עזרא חנך בצהריים (30.11.04) אתר התיירות החדש בים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר בעולם, בגובה הנמוך מ-416- מטר מתחת לפני הים. אתר התיירות אמור היה להיות מוקם כחלק מפרויקט משותף של ישראל וירדן להקמת הפארק הנמוך ביותר בעולם.
בטקס נכחו ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף; קונסולית הכבוד של נפאל בישראל, עדינה גוטסמן, שמייצגת את המדינה שבה נמצאים ההרים הגבוהים בעולם; נציג הכנסייה הרוסית; הארכיבישוף של יפו.
האתר, אשר על תכנונו עמלו היזמים כ-10 שנים, נמצא באזור טבעי, צפונית לחמי עין גדי. באתר שביל הליכה על מדרך עץ באורך של כ-350 מטר ובסופו קיר העשוי לבני מלח עליו מצויין: "המקום הנמוך בעולם" במספר שפות.
בטקס החניכה אמר שר התיירות: "זהו האתר שללא כל ספק יבקר בו כל תייר וירצה להצטלם ולבקר בו. אנו נמצאים אולי בתקופה חדשה. נפגשנו באנגליה עם שרת התיירות הירדנית, היא הסכימה לבוא לארץ, וללא ספק בים המלח יש לנו אינטרסים משותפים ואולי הפארק המשותף ייצא בסופו של דבר לפועל. נפגשנו גם עם שר התיירות הפלשתיני על-מנת ליצור שת"פ בעיקר לקראת חג המולד".
השר ציין, כי בשבוע הבא ייערך ביקור ראשון מאז פרוץ האינתיפאדה של מנכ"ל משרד התיירות בבית לחם. השר ציין עוד את חשיבות יחסי הציבור לתיירות הישראלית.
בימים אלה גיבשו שר התיירות, גדעון עזרא ושר הבריאות, דני נוה, מסמך מיוחד שישוגר לכל שרי הבריאות בעולם ובו הם מזמינים אותם לבקר בים המלח כדי להתרשם מסגולותיו הרפואיות, ובעיקר מהטיפול הטבעי במחלת הפסוריאזיס. קרני השמש בים המלח בשילוב האוויר הספוג בברום ומי ים המלח שמכילים מינרלים רבים מקלחים על התופעות של המחלה.
במכתב מפרטים השרים את היתרונות של השהייה באזור זה ואת השירותים השונים הניתנים לחולים אלו, כגון: טיפול רפואי טבעי ללא שימוש בתרופות, אוויר נקי, שהייה בבתי מלון ברמה גבוהה ועוד.
בפגישה של שר התיירות עם שרת התיירות של ירדן, ד"ר עליה בוראן, סוכם שישראל והממשלכה ההאשמית יפעלו במשותף לקידום תיירות המרפא בים המלח.

תאריך:  30/11/2004   |   עודכן:  30/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הצ'אט המוביל - תפוז צ'אט ופורומים; במקום השני - נענע; במהלך שנת 2004 היה גידול של 17% בשימוש בפורומים
יפעת גדות
מינהל האוכלוסין קורא לציבור להגיע לקבל שירותים במהלך חודשי החורף ובכך להימנע מהמתנה בתורים ארוכים בתקופת הקיץ; תעודת זהות תונפק במקום
אלונה קורן
האינדיקטורים שפרסמה הלמ"ס על ההתפתחות הכלכלית בספטמבר-אוקטובר מצביעים על עלייה ברוב סעיפי הביקושים לעומת החודשים הקודמים; עם זאת, קצב העלייה נמוך יותר מאשר במחצית הראשונה של השנה
רנית נחום-הלוי
נחתם תקציב משרד הביטחון בסך 35 מיליארד ש"ח; יהדות התורה חתמה על הסכם עם הממשלה על תמיכה בתקציב ותקבל 290 מיליון ש"ח; ש"ס לאחר פגישה עם נציגי הממשלה: נמנע בתקציב; במפד"ל נמשכים המגעים לביטול יישום דוח דברת על החינוך הממ"ד; העבודה ויח"ד מתנגדות
אלונה קורן
BDI מתחרה ב-D&B: משיקה דירוג חדש של חברות ציבוריות ופרטיות; הדירוג החדש בוחן פרמטרים כמותיים ואיכותיים גם יחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il