למעלה מ- 1,200 משתתפים הגיעו היום לכנס השנתי של אורקל ישראל בנושא Business Intelligence & Warehouse אשר הציג את הפתרונות המתקדמים של אורקל בתחום וכן דוגמאות ליישומים מתקדמים במספר ארגונים מובילים בישראל.
משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל הכריז באירוע כי מערכת מחסן הנתונים של החברה הותקנה בלמעלה מ- 50 ארגונים מובילים במשק הישראלי, כאשר סך נפח המידע האגור במחסני הנתונים נאמד בעשרות טרה בייטים של מידע.
חורב הוסיף ואמר כי "מחסני הנתונים משמשים את החברות לצורך ביצוע ניתוחים והפקת דוחות אודות רווחיות ויעילות של פעולות. בין הלקוחות שיישמו מערכת מחסן נתונים וכלי קבלת החלטות של אורקל: פרטנר, בנק דיסקונט, תבל , הפניקס, בזק, חברת החשמל, בנק ישראל, טבעול, בורגר-ראנץ', ברק, קומברס, אמדוקס, דיל-טיים, בנק איגוד, ECI, התעשייה האוירית, משרד האוצר, קוקה-קולה, התעשייה האוירית, ויזה, סאייטקס ועוד".
לימור מלעי, מנהלת אגף מידע עסקי בחברת פרטנר-אורנג' הציגה בכנס את הארכיטקטורה והחזון בפרוייקט הקמת מערכת מחסן הנתונים בחברת פרטנר, הנחשב לאחד ממחסני הנתונים הגדולים שהוקמו בישראל. מחסן המידע בפרטנר מכיל נתונים בנפח של למעלה משני טרה בייט ומשמש כ- 300 משתמשים - מנהלים, אנאליסטים ביחידות החברה השונות, מדווחים, ומנהלי תיקי לקוחות.
מלעי סיפרה כי: "מחסן הנתונים משמש כתשתית לתכנון מבצעי שיווק ופרסום, לבדיקת יעילות קמפיינים שיווקיים ולניתוח היענות הקהל למבצעים ותכניות תעריפים ייחודיות. בנוסף, משמשים כלי מחסן הנתונים להכרת לקוחות החברה ומאפייני השימוש שלהם וכן לניתוח התנועה ברשת התקשורת בחתכים שונים ולזיהוי חריגות".
אורח הכבוד בכנס היה ג'ון פייג, סגן נשיא לתחום ה- Business Intelligence & Warehouse, באורקל אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), אשר הציג את חשיבות המידע העסקי להזדמנויות עסקיות בשוק המשתנה.
במהלך היום פוצלו באי הכנס לשלושה מסלולים מיוחדים- מסלול מנהלים, מסלול DBA ומסלול מפתחים. בכל אחד מהמסלולים התקיימו הרצאות מקצועיות שונות המותאמות לקהל הספיציפי. הכנס נערך בחסות: SUN , HyperRoll, PriceWaterHouseCoopers , EMC.