X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם עמירם פליישר
▪  ▪  ▪

יצרנית הקפה הישראלית "לנדוור", שבשליטת שלי פדרמן, מכריזה היום על מהלך שיווקי נוסף לקפה הטורקי "דרך הקפה" ויוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה לקפה הגורמה החדש "דרך הקפה" בכיכובם של לירון וייסמן (משחק החיים) ואסף לביא (מיכאלה).
משרד הפרסום האחראי לקמפיין הפרסומי הוא משרד אליקים - רגב ואת סרט הפרסומת הפיק אייל גפן.
"לאחר שלב החדרה ראשון באמצעות פעילות קד"מ נרחבת בהשקעה של כמיליון שקל,והימצאותו של המוצר במדפים בכל רשתות השיווק, החלטנו לצאת בקמפיין טלוויזיה שיעלה בשני הערוצים במשך כחודש ימים", מסר שלי פדרמן, יו"ר מועצת המנהלים של חברת "לנדוור" שהשיקה לאחרונה קו ייצור חדש הכולל מתקן לקליית קפה בהשקעה של 5 מיליון שקל .
לדברי שלי פדרמן, קמפיין הטלוויזיה מהווה חלק מהאסטרטגיה של חברת לנדוור להעמיק את אחיזתה בשוק, לשדרג את מוצריה ולהציגם כקפה השחור האיכותי ביותר בארץ.
סדרת "דרך הקפה" כוללת: קפה קלוי וטחון טורקי (המוצע לשוק באריזות במשקל של 100 גר', ואריזה במשקל של 200 גר'), פולי קפה טורקי (אריזת 250 גר') ופולי קפה אספרסו (אריזת 250 גר' ו-1 ק"ג).
בישראל צורכים כשתיים וחצי כוסות קפה שחור ליום למרות שבעולם המערבי, הביקוש לקפה אמיתי ואיכותי הולך וגובר, מתברר כי צריכת הקפה השחור הטרי בישראל, איננה מן הגבוהות בעולם. לפי הסטטיסטיקה שותה כל ישראלי בממוצע כשתיים וחצי כוסות קפה שחור ביום, לעומת צריכה של ארבע כוסות קפה נמס ביום בממוצע. שלי פדרמן מוסיף ואומר: "הקפה השחור הוא הקפה האמיתי - הטבעי. כפי שאנשים מעדיפים לשתות תה טבעי (את עלי התה) ולא תה נמס אבקתי או מגורען - אני בטוח כי הצרכן הישראלי מחפש את המוצר האיכותי והטבעי ביותר.
השקת דרך הקפה שהוא קפה גורמה התאפשרה לאחר פיתוח ושדרוג טכנולוגי עמוק במפעל. עם השקתו, אנו מבקשים להציג את הקפה ולהטמיע את הדרך להכנת ושתיית הקפה בצורה הנכונה - כך שההנאה תהיה מושלמת".
קהלים חדשים
מיום ההשקה של קו המוצרים החדש של "דרך הקפה", הרחיבה החברה באופן משמעותי את קהלי היעד הצורכים קפה שחור משובח. לדברי שלי פדרמן, בישראל ישנם כיום צרכנים פוטנציאליים שיעדיפו קפה גורמה על-פני תחליפים. פדרמן, הביא כדוגמא את פלח השוק של קהל הצרכנים הצעיר, אשר שיעור החדירה של קפה איכותי בפלח שוק זה גבוה במיוחד "אלו צרכנים מתוחכמים וחדשנים, המבקשים איכות - והסדרה החדשה - עשויה לעורר אצלם עניין רב" - הוא אומר. לכן, לדבריו, החלטנו להשתמש במדיום הטלוויזיוני, שנצרך על-ידי קהל יעד זה.
צריכת הקפה השחור בעולם המערבי רחבה ביותר ומגוונת ובעיקרה מבוססת על קפה פילטר, טורקי ואספרסו. המדינות המובילות בצריכת הקפה הן: פינלנד - עם צריכה של 12.9 ק"ג לנפש בשנה; לאחר מכן שוויץ - עם צריכה של 12.1 ק"ג לנפש בשנה ודנמרק - עם צריכה של 10.6 ק"ג לנפש בשנה. לשם השוואה - בישראל צורכים 2.24 ק"ג לנפש בשנה.
החלטת שלי פדרמן להעמיק את הפעילות בתחום ה"קפה גורמה" נובעת בעיקר מן התחושה שקיים צורך במוצר איכותי חדש. מספר גורמים ניסו להיכנס לתחום הקפה השחור אך אף לא אחד מהם הצליח להציג מוצר איכותי חדש. "דרך הקפה" הוא התשובה האמיתית לקפה שחור טורקי ברמת איכות שלא הייתה עד היום בארץ.
"לנדוור מתמחה בתחום אחד בלבד קפה שחור (טורקי ואספרסו) ולפיכך, היא רואה את עצמה כמתמחה ומובילה בתחום זה. ב"דרך הקפה" הושקעו משאבים רבים באיתור של זני פולי קפה איכותיים ממדינות דרום אמריקה, אפריקה והמזרח הרחוק, תוך הקפדה על איכות הפולים. בתהליך הייצור בארץ מושם דגש על תהליכי ייצור מבוקרים ומפוקחים היטב ועד להפצה ולשיווק לצרכן הסופי. אנו כמקצועניים מאמינים בפילוסופיה שלנו שהתמחות איננה רק במוצר עצמו, עלינו להקדיש מאמצים משמעותיים לחינוך ולהדרכה כל הדרך מן הפול ועד לכוס", אומר פדרמן.
הוא מגלה כי יחד עם השקת הקפה החדש, מציעה החברה גם שורה של אביזרים להכנת הקפה השחור כדי שההנאה תהיה מושלמת, כגון: מטחנה מיוחדת לפולי קפה שחור, מיכל אטום לחלוטין עם סגירת ואקום לשמירת הקפה, כפית מידה להכנת קפה ועוד.

תאריך:  08/12/2004   |   עודכן:  08/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il