X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם EMC
▪  ▪  ▪

דל, EMC, אינטל ואורקל משיקות את פרויקט מגה-גריד
מטרת פרויקט מגה-גריד היא לאפשר לארגונים וחברות מסחריות בכל התעשיות לנצל בצורה נכונה יותר את רשת המחשבים שלהן.
דל, אינטל, אורקל ו-EMC משתפות פעולה בפיתוח גישה סטנדרטית לבניה ופריסה של תשתיות רישות מחשבים ברמה ארגונית. שיתוף הפעולה נעשה במסגרת פרויקט מגה-גריד (MegaGrid), והוא כולל שילוב טכנולוגיות ליבה ומשאבים טכניים לצורך הפשטת תהליך האינטגרציה אצל לקוחותיהן ופיתוח פתרון ארגוני לרשת מחשוב, העדיף בביצועיו ובעלויות על פתרונות SMP מסורתיים.
מטרת פרויקט מגה-גריד, אשר מוצג בראשונה במסגרת Oracle OpenWorld המתקיים בימים אלה בסן-פרנציסקו, היא לאפשר לארגונים וחברות מסחריות בכל התעשיות לנצל נכון יותר את רשת המחשבים שלהן. על ידי קיבוץ מקורות מפוזרים של IT המספקים באופן אוטומטי שירותים על פי דרישה, יכולים ארגונים לנצל את רשתות מחשבים בכדי לשפר את תפקוד היישומים ואת ניהול המערכת תוך הפחתת עלויות ה-IT.
השלב הראשון של הפרויקט כולל רישום ובחינה של שיטות בסטנדרט תעשייתי לבניית תשתיות רשת מחשבים יעילות תוך התחשבות בביצועים ועלות. שיטות אלה תכלולנה גם שורה של בדיקות סקלביליות, ביצועים ויכולת ניהול של בסיס נתונים רחב, שרת ותצורת אחסון מבוסס-רשת.
חברת דל מספקת תשתיות שרתי רשת ארגוניים הבנויים משרתים מבוססים על אינטל Xeon כפול ומשרתי PowerEdge מבוססים על אינטל איטניום, וטכנולוגיות I/O תואמות. EMC מספקת תשתית מקיפה עבור אחסון מבוסס-רשת CLARiiON CX, מערכות סימטריקס DMX לאחסון מבוסס-רשת, מערכות NAS מסדרת Cellera NS, EMC Control Center ותוכנת ניהול מידע EMC Navisphere. אינטל מספקת מעבדים ומומחיות בתפעול שרתים בארכיטקטורות Xeon ואיטניום, וכלי אופטימיזציה נוספים. אורקל מביאה את טכנולוגיית 10g- שרת יישומים, בסיס נתונים, Real Application Clusters ו- Oracle Enterprise Manager 10g- וכמו כן, היא מארחת את התכנון וביצוע הפרוייקט במרכז הפיתוח שלה, Global IT Data Center.
אודות EMC
חברת EMC2 היא המובילה העולמית באספקת מוצרים, שירותים ופתרונות לאחסון מידע ולניהולו, המאפשרים לארגונים להפיק את הערך המקסימלי מהנתונים שברשותם, בעלות מינימלית, בכל נקודה במחזור חיי המידע.
החזון החדש של EMC2 - ILM (Information Lifecycle Management) פירושו ניהול המידע לכל אורך מחזור חייו הארגוני, תוך יצירת קלסיפיקציה שלו על פי חשיבותו לארגון ועל פי דרישות הזמינות, הביצועים והפונקציונאליות שלו.
EMC2 פועלת בישראל כעשר שנים ולה סניף מכירות ושירותים בקריית עתידים המעסיק כ-60 עובדים. ל- EMC2מספר רב של משתמשים בארץ בתחומי התעשייה, השירותים, הפיננסים
והביטחון, עליהם נמנים: בזק, משרד הביטחון, אל-על, פלאפון, פרטנר, סלקום, בנק דיסקונט, בנק לאומי, מנורה, ויזה כא"ל, משרד האוצר, טאואר סמיקונדקטור, התעשייה האווירית ועוד.
מידע נוסף אודות מוצרי EMC2 ושירותיה באתר www.EMC.com

תאריך:  09/12/2004   |   עודכן:  09/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il