קבוצת הרכב "שלמה", בבעלותו של שלמה שמלצר, מבצעת שני מהלכים אסטרטגיים: כינוס כל החברות בקבוצה לשני מותגים בלבד- "ניו קופל Sixt" ו"שלמה Sixt" ומיתוג מחודש של כל פעילויותיה.
המותג החדש ניו קופל SIXT יאגד את פעולות הליסינג התפעולי, הליסינג הפרטי ומכירת רכב מיד ראשונה. המותג שלמה SIXT יאגד את פעולות השכרת הרכב בארץ ובחו"ל וכן את רשת המוסכים ושרותי הדרך. שמלצר אמר בהודעתו, כי "כינוס המותגים ומיתוג החברה מחדש נועדו לשרת כמה מטרות: חיזוק המותגים המרכזיים של הקבוצה תוך שמירה על חומת הפרדה בין החברות הבורסאיות בקבוצה לחברות הפרטיות והתייעלות".
בעקבות איחוד המותגים משנה הקבוצה את כל האסטרטגיה השיווקית-פרסומית שלה, וממתגת את עצמה תחת אייקון חדש אשר ילווה את הקבוצה מעתה והלאה - בניירת, בשילוט, בפרסומים, בנקודות המכירה וכו'. הקבוצה משקיעה במהלך המיתוג כמיליון וחצי דולר, שאותו מוביל הפרסומאי ראובן אדלר, אשר מסביר את קונספט המותג "המוטו 'תמיד כן' נועד לשדר את העוצמה של קבוצת 'שלמה'. רק קבוצת הרכב הגדולה בישראל יכולה לתת לך, הלקוח, את כל מה שאתה צריך, כמה שאתה צריך, איפה שאתה צריך ומתי שאתה צריך - בתחום הרכב".
קבוצת "שלמה" מחזיקה צי של כ-37,000 כלי רכב מסוגים שונים, ומחזיקה בכ-30% מנתח שוק ההשכרה והליסינג בישראל. הקבוצה, הזכיינית של חברת הרכב הבינלאומית SIXT, רכשה השנה כ-17,000 כלי רכב המהווים 15% מסך מסירות הרכב החדש בישראל. היקף פעילותה נאמד בכ-מיליארד ושמונה מאות מיליון שקל.