X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הלילה התקיימה מיסת חצות המסורתית בכנסיית המולד בבית לחם; שרון בירך את ראשי הכנסייה בארץ; צה"ל לא יפעל ברחבי העיר אלא כנגד "פצצות מתקתקות"
▪  ▪  ▪
שיירת כבוד מלווה את הפטריארך מישל סבאח

חגיגות חג המולד בבית לחם

כאלף בני אדם ליוו בשעות צהריים (ו', 24.12.04) את התהלוכה המסורתית של הפטריארך הלטיני, מישל סבאח, בבית לחם, שמסמנת את פתיחת אירועי חג המולד בעיר. בעיר ציפו ל-5,000 משתתפים, אך למרות התקוות - לרחבת כנסיית המולד לא הגיעו רבים.
כוחות צה"ל ומשטרה ליוו בשיירת כבוד את כניסת הפטריארך מישל סבאח לבית לחם והשתתפו בתהלוכה המוסרתית. צה"ל הודיע כי הוא מצמצם את נוכחותו בבית לחם לקראת חג המולד, וכי יפעל באזור רק נגד 'פצצות מתקתקות'. ניתן אישור לכוחות המשטרה הפלשתינית לשמור על הסדר במהלך כל ימי החג.
בשעות הלילה התקיימה בכנסייה מיסת חצות המסורתית בהשתתפות יו"ר אש"ף, אבו מאזן, דיפלומטים נוצריים המוצבים בישראל, וכן נוצרים החיים בישראל ובשטחי הרשות הפלשתינית. אבו מאזן הגיע לפנות ערב לבית לחם, בליווי שמירה כבדה מצד שוטרים ומאבטחים פלשתינים, וכן שמירה היקפית מצד חיילים ישראלים. גם תושבי נצרת הנוצריים חגגו את חג המולד בכנסיית הבשורה שבעיר. ברחבת הכנסייה הוצב עץ אשוח גדול ורחובות העיר קושטו.
במהלך היום (יום ו') התקשר ראש הממשלה, אריאל שרון, לראשי הכנסיות בישראל, ובירך אותם לרגל חג המולד והשנה הנוצרית החדשה. שרון שוחח עם מונסניור ג'ורג' חדד, ראש הכנסייה היוונית-קתולית, עם הפטריארך מישל סבאח, ראש הכנסייה הלטינית-קטולית, עם האב פייר בטיסטה פיצבאלה, ראש המסדר הפרנציסקני ועם פיאטרו סמבי, שגריר הוותיקן בישראל.

תאריך:  24/12/2004   |   עודכן:  25/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
דיווחים סותרים מגיעים מרמאללה באשר לאחוזי ההצלחה של החמאס בבחירות המוניציפליות ברשות; כל הדיווחים עם זאת מדברים על ניצחון הפת"ח במרבית המועצות המקומיות; בחמאס מצפים להצלחה גדולה יותר: "זכינו ב-17 מתוך 26 אזורי הצבעה"
נועם שרביט
ביהמ"ש חייב את מפקד תחנת גלי צה"ל לשעבר, זאב דרורי ואת העיתונאים רביב דרוקר וגולן יוכפז, לפצות בחצי מיליון ש"ח את יו"ר הכנסת לשעבר, בגין "תחקיר" משמיץ; השופט פטר את התחנה מאחריות להשמצה, בשל חסינות המדינה מתביעה נזיקית בגין לשון הרע; כעת הודיעה הפרקליטות לתיכון: אנחנו נשלם את הפיצוי
אורלי ממן
יש להתמקד בהשקעה בחברות אשר צפויות להראות צמיחה תוך שיפור ברווחיות; במקביל, מומלץ להגן על התיק באמצעות אופציות PUT לחודש ינואר; ממליצים על רכיב מט"חי של 10% בתיק ההשקעות
אורלי ממן
בשבוע הבא צפויה ההחלטה על גובה הריבית במשק; חופשת חג המולד צפויה להקטין את הפעילות של המשקיעים הזרים בשוקי המט"ח
נועם שרביט
כך הודיעה המדינה לבג"צ בדיון בעתירת 'רופאים לזכויות אדם'; במר"ש, שבמתחם מתקן מג"ן ברמלה, מצויים אסירים שסובלים מבעיות בריאות שאינן מאפשרות את החזקתם בבתי הכלא הרגילים, אך מנגד אינם זקוקים לאשפוז בבית חולים; ועדה רפואית המליצה על שינויים במערכת, נוכח תלונות אסירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il