X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בצפר
▪  ▪  ▪

למעלה מ-60% מבוגרי הבצפר משתלבים בעבודה בשוק הפרסום
כך עולה מנתונים שפרסם הבצפר, שפתח בימים אלה את המחזור השישי ללימודי תקציבאות, פלנינג ומדיה.
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, מדווח כי למעלה מ-60% מבוגריו משתלבים בעבודה בשוק הפרסום, זאת על בסיס נתונים שרוכזו על ידי הבצפר, שפתח בימים אלה את המחזור השישי ללימודי תקציבאות, פלנינג ומדיה.
דני בירו סמנכ"ל ההוראה של הבצפר: "מסלולי הלימוד של הבצפר לתקציבאות, פלנינג ומדיה זוכים להצלחה גדולה בהשמת הסטודנטים שמשתלבים היטב במשרדי הפרסום ובענף התקשורת בארץ. מנתונים שריכזנו עולה כי למעלה מ-60% מבוגרי הקורסים שלנו משתלבים בעבודה בענף הפרסום והתקשורת השיווקית בתום שנה מהקורס".
מסלול הלימודים ללימודי תקציבאות, פלנינג ומדיה מיועד לבעלי תואר ראשון המעוניינים להשתלב בעבודה בעולם הפרסום והשיווק. מסלול הלימודים נמשך 9 חודשים ומבוסס על מתודולוגיה ייחודית ללימודי מקצועות הפרסום, תוך תרגול ויישום כלים מעשיים לעבודה בתחום.
בין המשרדים בהם השתלבו בהצלחה רבה בוגרי המסלול ניתן למנות את מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, שלמור אבנון עמיחי, גיתם, גלר נסיס, אריאלי, ואחרים. כמו כן משתלבים הבוגרים בחברות קד"מ, משרדי אינטראקטיב וכמנהלי פרסום אצל המפרסמים.
את מסלול התקציבאות, פלנינג ומדיה מנהל דני בירו, ומרצים בו אנשי מקצוע מובילים מענף הפרסום והשיווק בישראל.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא לההשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.

תאריך:  04/01/2005   |   עודכן:  04/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il