X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
שלושים שנה אחרי חתימת ההסכם ביוזמתו של הנשיא האמריקני רונלד רייגן אורנוס ופלוטו גורמים לקריסת הסדר הישן הבעיות בסוריה יחריפו מחאת הקוטג' - סימן למחאות צרכניות נוספות תחזית אסטרולוגית לשבוע 8.7.11-1.7.11
▪  ▪  ▪

היום יש לנו ליקוי חמה במזל סרטן. לכל אירוע סביב הליקוי יש חשיבות גדולה. מה שקרה בשבוע שקדם לליקוי, מלבד האמוציות וכאבי הלב, היה קשה לצפות מראש, התוכניות לא יצאו לפועל כמו שחשבתם ויהיה עליכם לעשות שינויים, חלקם משמעותיים בגלל שיבושים קטנים שלא צפיתם. עתה, השבוע שמגיע יביא עימו אירועים חשובים. זיכרו שהתוכניות שתעשו השבוע או הרפתקאות שאתם מתחילים בימים האלה יהיו בעלות משמעות גדולה יותר ממה שאתם מבינים עכשיו. מי שנולד ב-1.7 יחווה שנה גורלית. יש הזדמנות לפלס לעצמכם את הדרך להצלחה. אבל זה יהיה תלוי גם בכם ובסגנון היצירתי שבו תקבלו ותלמדו על עצמכם ועל יכולת התגובה הרגשית שלכם לזולת בלי להיפגע מזה ברמה האישית.
היום הטוב שבו כדאי להתקדם או לקדם תוכניות הוא ה-5.7 השבוע.
אנו בתקופה שבה מתרחשים אירועים שתהיה להם משמעות היסטורית בכמה מדינות במהלך החודש הקרוב. תוכניות שאופיין מהפכני יתמודדו מול גישה מסורתית בעיצוב הליבה של מוסדות שונים. לא נופתע מנפילת מנהיגים בחודשים הקרובים, בעיקר במדינות בהן ליקוי החמה משפיע ישירות. אני שוב מזכירה את בשאר אסד, בסוריה, כדוגמה, בעיקר בגלל שבהורוסקופ של סוריה, השמש במזל גדי נמצאת בדיוק במולות לליקוי, מה שמחליש אותו ואת מוסדות השלטון שם. לליקוי החמה הייתה השפעה גם לפני המופע שלו ובעיקר אחרי, כך שתוך זמן קצר נשמע על בעיות המחריפות בסוריה.
ליקויים נחשבים אירועים חזקים ביקום, הם עוזרים לשבור תבניות ודפוסי פעולה שהיו מקובעים בתת-ההכרה, ובמובן החיובי הם מעוררים אותנו ומוציאים אותנו מהחושך לאור. היו סבלניים לשינוי, זה יכול לשפר את חייכם בענק בשעה שניסיון לאחוז בעבר יהיה עקר ומתסכל.
הקשרים שלכם עם אחרים בעיקר עם קרובי משפחה או כאלה שאתם רואים אותם מספיק קרובים כמו בני משפחה, יהיו במרכז תשומת הלב שלכם. תהיו מודעים יותר למשמעות של היחסים, הקשרים והדרך בה אתם מתנהלים איתם. אתם חשים מוזר מאחר שאתם מכילים בתוך עצמכם גם דחייה עצמית וגם רצון להשתלבות בתוך קשר אישי, ההמלצה היא לחפש את המקום המעשי כשאתם מנסים להבין מה קורה לכם. ייתכן שחלק מכם חושבים על שינוי כיוון בחיים, שינוי מקצועי או כל שינוי שיהיה בהלימה לאמת האישית שלכם, מה שיכניס שמחה לחייכם. בעיקר כשתהיה לכם הרגשה שאתם מבטאים את מה שאתם חווים. אפשרות נוספת היא שתנסו להעריך מחדש את האחריות שקיבלתם על עצמכם בתוך מערכות יחסים, כדי לזכות בסיפוק גדול יותר.
המנעד בין ונוס לאורנוס ב-7.7 מצביע על שבירת מערכות יחסים ברמה האישית, אבל גם בריתות עסקיות ובינלאומיות צפויות לפילוג.
ברצועת הזמן שבין 10.7-6.7 נשמע על פרידות בין ידוענים בחדשות, או התמוטטויות של מכובדים, גם סמלית וגם פיזית.
כוכב אורנוס משנה כיוון ב-9.7 במזל טלה הלוחמני, "עוזר" להתיז ניצוצות ולעורר הפגנות ועימותים אלימים במזרח התיכון וגם במדינות אחרות, יוון כמשל.
עוד מנעד משמעותי שמשפיע מתחילת יולי עד 10.7, מבשר טובות לאלה העוסקים בניהול כספים. פוטנציאל לארגון נכון של סכומי כסף גדולים בעסקים גדולים, עם רווחים נאים בתאגידים שונים וגם הפרט תהיה לו תועלת מהמבנה הזה, בארגון החשבונות ותנועות הכספים גדולות אם צריך. אלה שנולדו בתחילת מזלות האדמה בעשרת הימים הראשונים ייהנו במיוחד ממצב כוכבים זה, על-פי רוב בתחום הכלכלי.
הניסיון לשנות את גיל הפרישה של נשים בימים האחרונים, מושפע גם הוא מרצועת הזמן שלפני הליקוי חמה, לכן אין ספק, שהתוכנית המקורית תיראה אחרת בעתיד. ההתנגדויות והתגובות הן ללא ספק אמוציונליות. אבל יש סיבה לבחון מחדש את הרעיון והחוק אותו מבקשים להביא.
כאן במדור נכתב ב-10.6 ואחר-כך גם ב-17.6: "אפשר לצפות לחדשות בנושא הכלכלה, בעיקר בכל הקשור לנדל"ן". שר השיכון אריאל אטיאס הבטיח בשבוע האחרון הטבות של 100,000 שקל עזרה לזוגות צעירים, או חסרי דיור שיקנו דירה בפריפריה. זו תוכנית שאושרה בכנסת.
שימו לב: השבוע לימים שבת, שני, רביעי ושישי בכל אלה כל היום ירח בטל.

השבוע...

1.7 הפעילות שלכם מושפעת ממקומות רגשיים. היום ליקוי חמה מחדד את הפער בין מה שאתם חשים ובין העשייה והאחריות המתלווה לפעולות שאתם עושים. יש קושי לראות בצורה בהירה את המתרחש, העננים האמוציונליים משפיעים על כל דבר. הירח בטל משעה 14:38 בצהריים עד תחילת יום ראשון בשעה 00:44 אחר חצות.
2.7 הירח בטל לאורך כל היום עד 00:44 אחר חצות. זהו יום שאתם מרגישים צורך להתגונן, מה שמקפל אתכם פנימה עם הרהורים. אין לוגיקה בשטח. היצירתיות במיטבה, אתם מופתעים ממה שפורץ החוצה, התגובות מהירות, אבל הכל אימפולסיבי ואין טעם להתחיל משהו חדש. המתינו עם כל הרעיונות למחר.
3.7 היצירתיות שלכם מקבלת תמיכה מהסביבה. התגובות המהירות עלולות להיות קצת דרמטיות, בעיקר אם חושבים שמישהו מנסה לכוון אתכם למקום לא רצוי. העצמאות מתבטאת בהתלהבות, אבל אולי אתם מגזימים בתגובות, בהוצאות ובהבטחות, יהיה לזה מחיר שלא חשבתם עליו. היציבות הבוגרת חוזרת לקראת שעות אחר-הצהריים, טוב לכם בחברת בני המשפחה ואתם דואגים לרווחתם. הירח בטל משעה 19:27 בערב עד יום שלישי בשעה 04:16 לפנות בוקר.
4.7 היום כולו ירח בטל! מצבי רוח משתנים משפיעים על התנהגותכם. גם מצב רוחם של הקרובים אליכם משפיע. אתם סופגים רעיונות אמוציונליים, ההשראה לא פוסחת עליכם. נסו להמשיך בסדר יום של שיגרה, בלי להכניס אלמנטים חדשים לחיים. לא היום.
5.7 היום כדאי להתחיל את כל התוכניות שדחיתם. השתלבות במקום עבודה חדש או לחתום חוזה שחשוב לעסקים או הסכמה אחרת. כל יוזמה שיש לה משמעות לעתידכם, נכון לקדם אותה במהלך היום. זה יום שהיעילות מאפיינת אותו, עשו תוכניות עם סדר עדיפויות. נסו להימנע מביקורת וניג'וסים, התמקדו בעשייה. חשיבה רציונלית עוזרת לברור את בין עיקר וטפל. אל תיתנו לאחרים לכפות עליכם את רצונותיהם, כדי לא לפספס את היום הזה.
6.7 הירח בטל היום משעה 03:20 בוקר עד למחרת בשעה 06:55 בבוקר. מצבי הרוח משתנים, תרגישו כאילו אתם בתוך סיר לחץ, מחכים שהכפתור יתרומם כדי לשחרר לחץ. בינתיים יש חוסר סבלנות, אתם שוכחים את כללי התזונה הנכונים שאימצתם לאחרונה. הלוגיקה מתעופפת לה מבעד לחלון.
7.7 יש אידיאליזציה של אדם מסוים או של נושא מסוים, אבל זה לא העיקר. אתם מנסים להיות נחמדים, אבל גם מתגוננים. היזהרו, כי יש נטייה לאבד שליטה בשעות הערב, כזו שעלולה לגרום למשבר ביחסים! אם אתם מנסים להיות בשליטה, בעיקר ביחסי בינאישיים, לא בטוח שזה יועיל, מאחר שהנטייה לגעור ולנזוף בזולת וגם זה לא בדיוק בשליטה. עדיף להתרחק.
8.7 אתם ממשיכים להיות רגישים. הירח בטל היום משעה 09:31 בבוקר עד למחרת, שבת בשעה 09:32 בבוקר. אל תתפתו לרעיון או ליוזמה של חבר או שותף, אם מבזבזים את זמנכם. התנגדות שלכם עלולה לקבל פרשנות לא נכונה, לכן כדאי להסביר את המניעים שלכם מראש. המתח במערכת יחסים עדיין קיים, ולכן הסיכונים למשבר לא חלפו. אתם עלולים לגלוש למצבים של הכל או לא כלום. זיכרו שההבנה של חוקי היקום רק עוזרת לכם לא לעשות שגיאות מיותרות.

השפעות ליקוי החמה המתרחש ב-1.7.11

ליקוי החמה יהיה בדיוק על נקודת האמצע בין השמש והיופיטר בהורוסקופ של ארצות הברית. שמש מסמלת מנהיגות וכוכב יופיטר מסמל גם את החוק. הליקוי מגיע באחת התקופות הקריטיות בגלל הצלילה החופשית שם בגרעון הכלכלי שצומח מיום ליום. המדינה מפולגת בתחום בין המפלגות, בין הנשיא והקונגרס.
לצד הליקוי מגיח כוכב סאטורן שיש לו משמעות קארמתית, ומוסיף הרבה מרור למצב השברירי של הכלכלה, באופיו הוא תמיד שם גבולות בעזרת נקודת מבט מפוכחת ועוזר להבין שחייבים לשים גבולות.
כוכב סאטורן בהגעתו מסמל סיום תקופה. ב-13.8.1981, נחתם ההסכם ביוזמתו של הנשיא, ומוכר בעולם כמודל כלכלי של הנשיא רייגן. המטרה הייתה לעודד את השוק החופשי בלי מעורבות השלטונות. זה מודל שהרבה מדינות בעולם אימצו גם בתקווה להגיע לצמיחה המהירה שהביא אותו מודל לארה"ב. יופיטר השופט ואיש החוק, וסאטורן השמרן, היו אז במזל מאזניים. עתה, שלושים שנה אחרי, הכוכבים אורנוס ופלוטו הגיעו וגרמו לקריסה של הסדר הישן. בפועל התוכנית הזו הייתה הקרון ברכבת לוול-סטריט, להתפתחות שהולידה שם את חמדנות עם כל המשתמע מזה.
כוכב סאטורן המגיע למקומו, יהיה בריבוע לשמש במפה של ארה"ב, במהלך חודש אוגוסט. זה קורה כאשר כוכב אורנוס משפיע על כוכב ונוס, המסמל את הערך העצמי.
כוכב פלוטו שמסמל גם הון, יהיה מול כוכב יופיטר, כוכב של הוצאות, כל אלה מובילים בסופו של דבר לעצירת ולבלימת הבזבוזים שם. המיתון שם רק מתחיל.
ליקוי החמה של 1.7 משפיע גם על בריטניה הגדולה ואירלנד, שההורוסקופ שלהן נכון לתאריך 1.1.1801. גם שמש וגם הציר הדרומי מושפעים ממולות של הליקוי, לכן אפשר לצפות לאי-שקט בבלפאסט, אבל לא נופתע אם יתעוררו גם בעיות המחלישות את הממשל במדינות האלה ובהמשך יגיע השינוי או המהפך עם המבנה של הכוכבים אורנוס ופלוטו. שקט לא יהיה באזור שם.
קנדה, גם היא מושפעת ממולות הליקוי לפי ההורוסקופ שלה, נכון ל-1.1.1867. על הציר הדרומי נמצאים השמש והאורנוס, ומעבר הליקוי והכוכבים אחריו מעוררים תהליכים שאופיים התנגדות לממשלה, או תנועה חדשה שתוביל התנגדות לממשלה, והשברים ייחשפו שם עם אור הזרקורים.
"כי הממון שקר, והון העולם בא במהרה וחולף במהרה" [רבי שלמה אבן גבירול].

כלכלה ושווקים

בזמן שהשילוב בין יופיטר ופלוטו בתחילת החודש עד 10.7, נמצא כוכב פלוטו מול היופיטר בהורוסקופ של ארה"ב, ייתכן שיש התקדמות כלשהי בניסיונות לארגן את החוב הענק של הפדראל.
התקופה עד 26.8 מכילה כמה התפתחויות המושפעות מהיקום. כוכב ונוס ייכנס למזל סרטן ב-4.7 וימשיך בעקבות השמש, ויעורר את הכוכבים במבנה ה-T עם האורנוס, סאטורן ופלוטו, בהמשך עוד השבוע כוכב מארס ידליק את מעלות ליקוי החמה שהיה בתאריך 1.6.11. אחריו המארס יגיע גם למעלות ליקוי הלבנה ב-15.6.11 ובתחילת אוגוסט למעלות ליקוי הלבנה ב-21.12.2010, שבנוסף הן מעלות נפיצות גם לביטחון מדינת ישראל. כל אלה ישפיעו על השווקים. כוכב מארס עובר למזל סרטן ב-3.8, וגם הוא ינסה לדלג מעל הצוק הנמצא בקצה ההר.
ב-2.8, כוכב מרקורי נעצר לפני נסיגה, ושוב - כמה לא מפתיע - החלטות מדיניות חשובות בנושא הכלכלי בארה"ב אמורות להתקבל, כשברור כבר מניסיון העבר שכל החלטה, אין בה יותר מעוד בעיטה בכדור במסלול למטה. וצריך לזכור, שכך אפשר יהיה לגלגל את הקושי הכלכלי לשנת 2012, שהיא שנת הבחירות שם. כך תהיה כולה בהשפעת המנעד המתוח שבין אורנוס ופלוטו, אולי יש בזה משהו חיובי, הבוחרים יחליטו איזה נשיא ואיזה קונגרס הם רוצים או חושבים שיהיה טוב עבורם לפתרון המשבר הכלכלי שם, אם על-ידי העלאת מיסים לעשירים, או ממשל שיגונן על התוכניות הסוציאליות שלו, במגוון כולל ביטוח הבריאות.
למעשה, כמו שנכתב כאן במאמרים לא פעם, הריבוע בין אורנוס ופלוטו זו הדרמה המעצבת את השינויים הפוליטיים, החברתיים והתרבותיים. ההשפעה תהיה על דמות החברה בכל העולם ובכל המישורים עד 2015.
יוון: האסטרטגיה החדשה טובה לטווח הקצר. צפוי שם ניסיון כן להיכנס למשטר צמצומים כלכלי שישפיע על האזרחים והתנהלות במדינה במטרה לא להתרסק. הארגון מחדש שם בלתי נמנע, וזה משפיע ישירות גם על כל האיחוד האירופי שיוון היא חלק ממנו. הבעיה תתעורר שוב ב-2013, כשהכוכבים אורנוס ופלוטו יגיעו אל השמש והמרקורי בהורוסקופ המסמל את הצטרפות יוון לקהילת האיחוד האירופי מ-1.1.1981.
באותה מפה יש גם שילוב של הכוכבים ונוס ונפטון במזל קשת. כוכב ונוס המסמל ערכים ונזילות כספית עם כוכב נפטון שנוטה לפזר ולפוגג את מה שנמצא בקרבתו. ב-2009 השילוב הראוותני של הכוכבים יופיטר ונפטון (אופוריה ואופטימיות בלי בסיס) יצרו מנעד לשמש ומרקורי במפה הנ"ל. הבזבוז הגדול הביא אותם למיתון ואז יוון לקחה הלוואות במטרה לשנות את הנתונים הקשים, אבל במצב הכוכבים הזה מצבם רק החמיר ועתה יש רצון לצאת מהקושי, לקבל עוד סיוע, אבל זה יעזור זמנית.
אצלנו: כוכב ונוס מושפע לאורך החודשים יוני ויולי מכוכב אורנוס. ונוס מסמלת את הערכים והמודעות החברתית לצד מחירים. כך התעוררה בארץ המחאה למחירי הקוטג' כסמל לכעס של האזרחים נגד התייקרויות המזון חסרות הפרופורציה. הכוח של האורנוס מוביל תמיד לשינוי ולמהפך. יש להניח שכל עוד כוכב אורנוס ימשיך להשפיע על כוכב ונוס, המגמה תמשיך להשפיע, וכמו בשרשרת דומינו, נשמע על מוצרים נוספים שהאזרח סימן אותם כיקרים מדי. ולא רק, השילוב בין הכוכבים האלה יביא לעוד מחאות חברתיות שמטרתן להביא שינוי ערכי, חברתי ותרבותי בכל הרבדים בחיינו.
כוכב ונוס הוא הכוכב של המדינה, לכן השפעת האורנוס תהיה גם בניסיון לשנות את התדמית שלנו כמדינה בין מדינות העולם. בעיקר כשיש ניסיונות לפגוע בלגיטימיות שלנו בכל דרך אפשרית.

תאריך:  01/07/2011   |   עודכן:  01/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל אטיאס  בשאר אסד
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב איציקוביץ
מחיר הקוטג' חייב לסמן רק תחילתו של מהפך בשוק התוצרת החקלאית    איך קרה שהצרכן הוא הנפגע המרכזי והיחידי?    מאפייני הקרטל והמונופול של תנובה    השוק החקלאי החופשי    כיצד להוזיל את מוצרי החלב לצרכן?    פתיחת השוק לייבוא    פירוק תנובה ויתר המונופוליסטים והקרטליסטים    תפקיד הממשלה    תזכורת: דוגמאות לעברייני קרטל בישראל ועונשם
אלי אלון
אישור תוכנית "גליל-ים" - נזק בלתי הפיך לסביבה ולטבע באזור    התוכנית תעשיר מספר גופים ואנשים, אך הציבור בכללו יפסיד שטח פתוח וירוק שבעצם שייך לכולנו
אורן פרסיקו
העיתונים חוגגים את הניצחון במלחמת הקוטג'. אוצר המילים לסיקור שאוב מדברי ימי מלחמות ישראל אחרי שכבר מזמן לא ניצחה החברה הישראלית במלחמה    העיתונים מחלקים את הקרדיט בהתאם להשקפת עולמם    ומה הקשר בין מבקר המדינה לסיקור המשט לעזה?
צביקה בן שבת
כדיל ליצור את החופשה המושלמת יש לתכנן את הפרטים בקפידה, ולהקפיד גם על מערך הביטחון האישי שימשור עליכם ועל ביתכם
ליאון אלי
ההצגה הנה על הווי חיילי יחידה קרבית על הבופור תוך כדי המתנה לעזיבה. הווי המתואר בהומור, בימוי קולח ומשחק טוב אך יחד עם זאת העברת הרומן למחזה כפי שמוצג החמיץ את הנושא, הדרמטיות ואת העיקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il