X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם הקופון של המדינה
▪  ▪  ▪

הקופון של המדינה פותחת את 2005 עם חוברת קופונים חדשה והטבות במאות אלפי שקלים
מסקר שערכה החברה באמצעות מכון המחקר מותגים לסיכום הפעילות בשנת 2004 עלה כי אחד מכל שני ישראלים שמע על "הקופון של המדינה" (48%) ו-אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת - גם קנה ממנה (13%) במהלך השנה האחרונה!
עוד עלה בסקר כי המודעות לקופון של המדינה גבוהה יותר בקרב בעלי ההכנסה הגבוהה: 11% מבתי האב בישראל שהכנסתם 10,000 ₪ ומעלה הצהירו כי השתמשו בחוברת ככלי למימוש הטבות צרכניות בשנה האחרונה.
הפצת החוברת החדשה תלווה בקמפיין פרסום ברדיו האזורי בהיקף של כ-200,000 שקל, באמצעות משרד הפרסום MOMA פרסומאים
חברת הקופון של המדינה, המובילה תרבות חדשה לשימוש נבון ויעיל בקופונים כחלק מצרכנות נבונה, תשיק בסוף השבוע הקרוב את החוברת הראשונה שלה לשנת 2005 ובה מאות קופונים למימוש במיטב הרשתות והחנויות המובילות בישראל. המהלך ילווה בהפצת כ-1.2 מיליון חוברות קופונים למגזר הכללי, החרדי והרוסי וילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום MOMA פרסומאים, ב-8 תחנות רדיו אזוריות בהיקף של כ-200,000 ₪.
מסקר שערכה החברה לסיכום שנת פעילותה הראשונה ב-2004 עלו נתונים מעניינים ביותר שחיזקו את העובדה כי תרבות הקופונים אכן נקלטה בישראל והפכה לתופעה שהצרכנים למדו שאין להתעלם ממנה.
מהסקר שעלו תוצאות מובהקות על כך שאחד מכל שני ישראלים שמע על הקופון של המדינה (48%) ו-אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת גם קנה ממנה (13%) מהאוכלוסייה.
מפילוח הסקר על פי מין עלה כי אחוז גבוה יותר של נשים (52%) מודעים לקופון של המדינה, לעומת הגברים 44% מהגברים.
מפילוח על פי הכנסה התברר כי המודעות לקופון של המדינה גבוהה יותר בקרב בעלי הכנסות גבוהות - מעל 10,000 ש"ח לבית אב (59%) ושהשימוש בקופונים גבוה יחסית בקרב בעלי הכנסה של למעלה מ-10,000 ש"ח (11%).
אזור השרון הצפוני ותל-אביב הם האזורים בהם השימוש בקופונים ב-2004 היה הגבוהה ביותר על פי סקר מותגים - עם 55% ו-53% בהתאמה. אחריהם מדורגים ירושלים (48%) ודרום הארץ (45%). באזור הצפון, שם החלו להפיץ את חוברת הקופון של המדינה רק מאמצע השנה האחרונה, נרשמה מודעות נמוכה לשימוש בקופונים עם 38% בלבד.
מפילוח השימוש בקופון של המדינה על פי גילאים עלה כי השימוש בקופונים גבוה יחסית בקרבי גילאי 44-25 עם 12%.
נתון נוסף ובולט שסקר הוא שיותר ויותר זוגות נשואים משתמשים בקופונים מאשר רווקים - 8% לעומת 1% בהתאמה.
יובל טל מנכ"ל הקופון של המדינה: "אני גאה מאד בעובדה שתוך שנה הפכנו ממיזם לכלי צרכני לקידום המכירות מספר 1 בישראל. הפכנו ממיזם חדש ואלמוני למותג לגיטימי שמצד אחד מהווה הזדמנות ופתרון לבתי עסק רבים ומצד שני עונה לדרישות הלקוחות. אין לי ספק כי שנת 2004 היתה שנה מצוינת לקופונים ובשנה זו הוטמעה תרבות הקופונים בישראל. כיום, אני משוכנע יותר מתמיד שהצרכנים הישראלים לא פראיירים ולמדו לעשות שימוש יעיל בקופונים".
ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "ככל שיותר לקוחות יעשו שימוש יעיל בקופונים, כך רשתות השיווק ובתי העסק המובילים בישראל יכירו בעובדה שיש לתת לצרכנים מוצרים במחירים טובים יותר שיענו על דרישותיהם. אני גאה בעובדה שבשנה האחרונה הכנסנו כללים חדשים לשוק הצרכנות בישראל והתוצאות מדברות בעד עצמן".
בחוברות הקופונים הראשונה לשנת 2005 ניתן למצוא מאות מוצרים במחירים אטרקטיביים.
לדוגמה:
ברשת סנסור: טלפון אלחוטי של פנסוניק - יורוקום במחיר מטורף של 139 שקל (מוצר החודש), מצלמה דיגיטלית משוכללת ביותר של שארפ במחיר חסר תקדים של 2990 שקל, מדיות לצריבה 44 שקל למארז של 50 יחידות של 80 דקות מהמותג teac.
במחסני חשמל: מיקורגל אי טי טי במחיר מדהים של 249 שקל, רדיאטור 12 צלעות במחיר של 199 שקל,
טוסטר אובן 16 ליטר במחיר של 139 שקל, מצלמה דיגיטלית אולימפוס 3.2 מגה במחיר של 999 שקל, קומקום חשמלי גוף נסתר של זק"ש במחיר של 39 שקל (קומקום מחליף צבע בעת חימום).
בעולם הקולנוע: נגן אמ פי 3 עם רדיו וטייפ מנהלים במחיר של 239 שקל (256 מגה בייט), מערכת קולנוע ביתית ומושלמת מקצועית ביותר במחיר מדהים ביותר של 1999 שקל.
ביד השלישית: מערכת פנסוניק דגם 520 במחיר של 1299 שקל, מצלמה דיגיטלית מוסטק 3.1 מגה פיקסל במחיר של 570 שקל, מיקרוגל טרובו גריל נירוסטה במחיר של 749 שקל, מערכת משולבת דייהו במחיר של 799 שקל, טלוויזיה תוצרת יפן סניו 29 אינצ' במחיר מטורף של 1990 שקל.
באמפא תדיראן: תנור בילד אין + כיריים , מוצרי נירוסטה מהאיכותיים ביותר במחיר של 1990 שקל, מכונת כביסה גאלה במחיר חסר תקדים של שקל 1490₪ שקל, מקרר תדיראן 490 ליטר במחיר 3490 שקל + מתנה תנור חימום אמקור.
ברשת די אם או מדפסת של אפסון במחיר של 399 שקל.
בטאג מחשבים: מסך דק של פוינט 17 אינצ' במחיר של 1399 שקל, הגה ופדלים לפלייסטיישן2 במחיר של 169 שקל, ג'ויסטיק אלחוטי לפלייסטיישן2 במחיר של 219 שקל.
בדקה 90 : ליל אהבה מפנק במלון במרינה ת"א לזוג הכולל שלל אטרקציות יקרות ערך במחיר של 666 שקל
טיסה לניו יורק הכוללת 6 לילות בהילטון במחיר של 1111 $.
ב-ניוקופל: מכירות רכבים יד ראשונה במחירים שוברי שוק.
ב-ורטהיימר: שלל נעלי ספורט של דיאדורה, פילה ולוטו במחירים של 89 שקל עד 99 שקל, תיק גב אופנתי של ספידו במחיר של 19 שקל, ציוד כושר ביתי של יורק (מותג על לציוד ספורט ) במחירם מדהימים.
ב-אי אופטיק: עדשות מולטיפוקל ומסגרת אופנתית במחיר של 595 שקל.
עוד בחוברת קופונים למיטב המסעדות ביניהן: לוריין, עגול, יטבתה, מדלן, ורד הצלע, אמור, סי-פורט, אשרפי, שולץ, רנינג שוסי, ליוינג רום, רד-פול וכן קופונים לבתי ספ"א: ספא כרמל, רפאל סנטר, רילקס ספא, וכן ביה"ס של המאסטר - משה מורנו.

תאריך:  05/01/2005   |   עודכן:  05/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il