X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג
▪  ▪  ▪

סמסונג חושפת בתערוכת CES בארה"ב: טלפון המתרגם דיבור להודעת SMS
חברת סמסונג אלקטרוניקס חשפה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם, CES בלאס-וגאס, שורה של מכשירי טלפון סלולריים מדהימים בחדשנותם, שיושקו בקרוב בשוק האמריקני וגם בשווקים אחרים בעולם. בנוסף להצצה למכשירים העתידניים, ניצלה סמסונג השנה את הפורום הסלולרי בתערוכה כדי להסביר מדוע האמריקאים מעדיפים השנה יותר את מוצריה וכיצד הגדילה את פלח השוק שלה ואת רווחיה על חשבון המתחרים.
המכשירים שנחשפו בתערוכה מספקים הצצה לעתיד של הטלפוניה הסלולרית. הם כוללים יכולות לתצוגת וידאו, להשמעת מוסיקה, זיהוי קולי ויכולות הקשורות להעברת מידע, כאשר במקרים רבים הטכנולוגיות שנחשפו הן "הראשונות בעולם". בין 25 עד 30 מכשירים שיושקו השנה בארה"ב הוצגו בפעולה:
המכשיר הראשון עם זיהוי קולי, VoiceMode, ההופך דיבור לטקסט כתוב, ובכך מאפשר לבעליו לומר את המסר שהוא מבקש להפוך אוטומטית ל-SMS. המשתמש יכול לבצע את כל הפעולות של שיגור SMS בקולו בלבד, בלא שימוש במקשים או התבוננות בתפריטים. דגם 207P הוא אחד משני הראשונים עם תכונה זו.
טלפון המאפשר להגיב במהירות ובכתב על הודעה כתובה או הודעה קולית באמצעות תכונת QuickPhrase. ברגע שמפעילים תכונה זו, כרגע רק בדגם 890A, ניתן להגיב בלחיצת מקש אחד ואז לומר משפט כמו "צלצל אלי", "עוד מעט אחזור אליך" וכדומה, של מסר הודעות שהוכנו מראש, ומקש נוסף מזהה את המשפט המדובר ומחליף אותו בהודעת SMS מוכנה ומשגר אותו ליעדו.
המכשירים הראשונים עם מצלמת סטילס ברזולוציה של 2 מגהפיקסל, או 5 מגהפיקסל ועם זום אופטי X3.
המכשירים הראשונים בארה"ב עם איכות מסך QVGA. כרטיס זיכרון חיצוני מהיר TF-R לאיחסון קטעי וידאו שצולמו במצלמה הפנימית ולצפייה מהירה בהם.
המכשירים הראשונים בארה"ב בטכנולוגיה המהירה EVDO שתאפשר לשגר ולקבל תמונות, וידאו וקבצי מידע במהירות השווה למהירות מודם כבלים או מודם ADSL.
מכשירי VOD לצפייה בווידאו על-פי דרישה, המאפשרים לקלוט שידורי וידאו מהרשת לצפיה מיידית או לצפייה במועד מאוחר יותר.
מוסיקה על פי דרישה MOD המאשרים גישה מיידית למוסיקה דיגיטלית ומאפשרת לבעלי הטלפון להוריד קבצי מוסיקה ישירות למכשיר הסלולר.
טלפונים עם קישור אלחוטי BlueTooth שיהפוך את העברת הקבצים והתמונות למחשבים אישיים או למכשירים אלחוטיים אחרים למהיר ונוח.
טלפונים עם טכנולוגיית WiFi המאפשרת לנדוד ולהתחבר לרשת המחשבים האירגונית מכל מקום שבו יש "נקודת חיבור חמה".
טלפונים עם טכנולוגיית BlackBerry לדחיפת דואר המאפשרת למשתמשים פרטיים ועיסקיים לשגר ולקבל דואר אלקטרוני מכל מקום בעולם.
היכולות המתקדמות הללו ישולבו במכשירים שיושקו במהלך 2005, כאשר במכשירים החדשים ניתן יהיה לצלם במצלמות המובנות כמו שמצלמים במצלמה דיגיטלית רגילה. המכשירים המיועדים להעברת מסרים כתובים יצויידו במקלדת QWERTY מלאה.
ההתמקדות במולטימדיה בשלב הביניים ובשלב הגבוה, על בידור ויעילות עיסקית, סמסונג הצליחה למצב את מכשירי הסלולר שלה כמכשירים המועדפים על-ידי המפעילים להשקת שירותים חדשים ברשתות הסלולר.
לדברי פיטר סקרזינסקי, סגן נשיא בכיר בסמסונג ארה"ב, "טכנולוגיות הזיהוי הקולי ישנו משמעותית את הדרך שבה אנשים מתקשרים באמצעות הטלפונים הסלולריים שלהם. לראשונה יכולים בעלי הטלפונים להכתיב את המסרים שלהם ישירות לטלפון, דבר המפשט מאוד את תהליך יצירת המסר. הלקוחות כבר מצפים מסמסונג לפריצות-דרך כאלה. צברנו מוניטין של החדרת תכונות משמעותיות, קלות להפעלה ולשימוש לתוך הטלפונים".
VoiceMode technology allows consumers to simply speak the words of a message and have the phone translate those exact words into text. This voice activated text messaging application allows users to quickly and easily address the message then use their voice to create text, bringing virtually hands-free and eyes-free communication to text messaging.
QuickPhrase feature makes it easy for consumers to address a message and activate one of the frequently used short messages pre-programmed in the phone. Once in the messaging application, users can activate phrases such as "Call me" or "Will call you later" by simply speaking those words, and the text is included in the message.
www.samsungusa.com/wireless

תאריך:  05/01/2005   |   עודכן:  05/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il