X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תחרות אפי
▪  ▪  ▪

תחרות אפי תחלק פרס מיוחד - "אפי פלטינום" - על הישגים שיווקיים לאורך זמן
תחרות אפי 2005 יוצאת לדרך עם חידושים נוספים: קטיגוריה
נפרדת למלכ"רים ואחריות חברתית והפחתת עלויות רישום לתקציבי פרסום קטנים.
תחרות אפי לשנת 2005 (“EFFIE AWARDS”) - תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי המשותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל - יוצאת לדרך. השנה נוספו מספר חידושים מעניינים לתחרות המבוססת על תוצאות מוכחות ומדידות. במרכז החידושים, חלוקת פרס מיוחד - "אפי פלטינום" - על הצטיינות שיווקית ארוכת טווח והישגים שיווקיים לאורך זמן.
יו"ר חבר השופטים של התחרות ומנכ"ל אל-על, עמוס שפירא, מסר כי ההחלטה על חלוקת פרס מיוחד להישגים ארוכי טווח, בנוסף לפרס אפי הרגיל על ההישגים בשנה החולפת, משתלבת היטב ברציונל התחרות. "בהענקת הפרס החדש אנו למעשה מרחיבים את טווח הזמן משנה ל-3-5 שנים ומבקשים בכך להוקיר גם מהלכים שהוכיחו את חיוניותם מעבר לשנה. לא אחת נתקלתי בביקורת על כך שקשה לשפוט מהלכים שיווקיים בטווח זמן קצר. אמנם אין פסול, לדעתי, להוקיר גם הצלחה בטווח הקצר, אך לאחר שצברנו מספיק ניסיון, נוכל להעניק השנה הוקרה גם להישגים שהפגינו הצטיינות מתמשכת לאורך זמן", אמר שפירא.
חידושים אחרים בתחרות: נוספה קטיגוריה חמישית למלכ"רים, תאגידים במגזר הציבורי וגופים העוסקים באחריות חברתית. עד היום התקיימה התחרות בישראל בארבע קטיגוריות: מזון, מוצרי צריכה שאינם מזון, מוצרי צריכה לא-מתכלים וקטיגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומיחשוב. כמו-כן, הוקטנו עלויות ההגשה לקטיגוריית האחריות החברתית וכן לתקציבי פרסום קטנים של עד 100 אלף דולר כדי לעודד הגשה על משרדים ותקציבים בקבוצה זו.
ההרשמה לתחרות בישראל תסתיים ב-21.2.05.
התחרות, הנערכת זו הפעם החמישית ברציפות, מתקיימת בחסות תחרות אפי העולמית. התחרות העולמית נוסדה ב-1968 על-ידי הסניף הניו-יורקי של איגוד השיווק האמריקאי (AMA) ומתקיימת כיום ב-30 מדינות שונות.
עמוס שפירא, המשמש גם כיו"ר הועדה המארגנת של התחרות, ציין, כי אפי היא תחרות ייחודית בנוף הישראלי בשל הדגש המושם בה על הישגים שיווקיים-עסקיים מוכחים, אובייקטיביים וברי-מדידה. לתחרות הייתה, להערכתו, השפעה מצטברת על התמקצעות הענף, הן בהגברת המודעות למימד האפקטיבי של מהלכי הפרסום והשיווק והן בחיזוק העשייה השיווקית בכלל.
עמוס שפירא, המכהן גם כיו"ר המועדון הבכיר לשיווק במי"ל שיזם את התחרות במתכונת הנוכחית, הוסיף ואמר: "המסר המרכזי הוא שהמבחן הסופי של כל מהלך שיווקי הינו יצירת רווח לחברה לאורך זמן. מסר זה נטמע והולך בענף ומיושם יותר ויותר במהלכים שיווקיים-פרסומיים. גוברת ההבנה שהמימד הקריאטיבי הוא רק אמצעי, שנועד לשרת את המהלך, ולא מטרה בפני עצמה. אני רואה בכך הישג לתחרות, אשר הציבה רף גבוה בתחום השיווק, שכולל הצגת אסטרטגיה מקיפה, מתודולוגיה מובנית והוכחת הישגים ברורים ומדידים".
עוד ציין שפירא, כי כל העבודות יתפרסמו לאחר הגשתן באתר האינטרנט מיוחד שהקים המי"ל לצורך התחרות (www.effie.org.il) וזאת במטרה להגביר את השקיפות ואת זרימת המידע בין גורמי השיווק השונים. לדברי עמוס שפירא, השילוב בין העבודות שהוגשו בעבר ומצויות באתר לבין העבודות שיוגשו השנה, ייצור מאגר ייחודי, מרתק ובלתי-נדלה של מתודולוגיה שיווקית רחבת היקף, שתועיל לענף השיווק כולו.

תאריך:  06/01/2005   |   עודכן:  06/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il