"אלקטרה" בקמפיין ל-SAUTER במגזר החרדי באמצעות "קרימלובסקי-כהן" "אלקטרה - סחר" יוצאת בקמפיין לתנור SAUTER דו-תאי באמצעות משרד הפרסום "קרימלובסקי-כהן", תחת הכותרת "החדשות הכי חמות SAUTER", בהיקף מדווח של כ-250,000 ש"ח.
המגזר החרדי מעדיף להשתמש בתנורים דו-תאיים משום שניתן לאפות או לבשל בהם מאכלים חלביים ובשריים בתאים שונים ומבודדים לחלוטין. דגמי התנורים של SAUTER ידועים כאהובים על המגזר החרדי, ובימים אלה הגיע לארץ הדגם הדו-תאי החדש של SAUTER, שקיבל חותם כשרות של "המכון הטכנולוגי להלכה".
חברת "אלקטרה - סחר" בחרה במשרד "קרימלובסקי-כהן", משרדם החדש של השותפים שפרה קרימלובסקי וישראל כהן, למתן שירותי פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות ויעוץ שיווקי, למותג SAUTER, במגזר החרדי והדתי.