דב נבון יוביל את הקמפיין המשותף של חברת הביטוח אריה וחברת פז. הקמפיין,"מקיף פרקילומטר" מבוסס על מיזם חדשני בתחום ביטוח לרכב. היקף ההשקעה בקמפיין - כ-700 אלף דולר.
השחקן דב נבון נבחר להוביל את קמפיין המיזם המשותף של חברת הבטוח אריה מקבוצת כלל וחברת האנרגיה פז. במסגרת המיזם תשווק החל מינואר פוליסת בטוח רכב חדשנית מסוגה בעולם, המבוססת בעיקרה על מספר הק"מ שנסע המבוטח ברכבו בכל חודש.
על מנת לקבל דווח חודשי על כמות הק"מ שנסע המבוטח, יותקן ברכבו התקן תדלוק מסוג פזומט. הפוליסה החדשנית מאפשרת לנהג שכמות הנסועה השנתית שלו נמוכה מהממוצע, להוזיל את עלויות הבטוח המקיף בשיעור של עד 40%.
לצורך הכנת הקמפיין חברו שני משרדי פרסום מובילים - ברוקנר נטע (משרד הפרסום של אריה) אשר חיבר את הקריאטיב והופקד על האסטרטגיה ומקאן אריקסון (משרד הפרסום של פז) אשר טיפל ברכש המדיה.
דב נבון נבחר לקמפיין בשל היותו מזוהה לאורך שנים עם עשייה בתחומי הבידור והתרבות בכלל והסאטירה בפרט, עשייה המתקשרת לקונספט ההומוריסטי של הקמפיין.
הקמפיין, בו הושקעו כ-700 אלף דולר, וסיסמתו "נסעת פחות, שילמת פחות" מציג שני סרטונים מבדרים שיעלו לאוויר במקביל. בסיטואציה אחת דב נבון מגיע לקיוסק ומבקש לקנות עיתון בלי הדרושים, משנענה כי המחיר הוא פר עיתון ולא פר מדור, הוא תמה מדוע הוא צריך לשלם על כל העיתון למרות שהוא קורא רק חלק..., בסרטון השני דב נבון מגיע לגן חיות ולא מבין למה הוא נדרש לשלם מחיר כרטיס מלא, למרות שבא לבקר רק את הפיל...
הקמפיין יעלה ב-12 לינואר בערוצים 10, 2, והוא ילווה גם בג'ינגלים ברדיו, פרסום באינטרנט, פרסום על שלטי חוצות בתחנות פז ובחנויות YELLOW.
לקוחות מתעניינים יוכלו לפנות לכל אחד מסוכני אריה ובכללם למוקד "פרקילומטר 5969 - ".
קרדיטים משרד פרסום "ברוקנר נטע", צוות שעבד על הקמפיין:מנהלת לקוחות: זמירה ינקוביץ',תקציבאית: מילה זילברמן,מנהל קריאיטיב: עופר יער,קופירייטר: מירן פחמן,ארטדרקטור: שרה גוזי-לב,מעצב BTL: גיל בסקין.
קרדיטים משרד הפרסום מקאן אריקסון אייל לינור, סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג, דן אלעזרי, סמנכ"ל חברת יוניברסל מקאן,שלומית רשף - שני, מנהלת לקוחות,יעל אדר, סופרוויזרית, אלין בלו תקציבאית, תמי כץ - זרה, מנהלת הפקה,אידית לוי, מפיקה.