X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הארץ
▪  ▪  ▪

קמפיין השקה ל-The Marker - העיתון הכלכלי של הארץ.
דובון פנדה הוא הדמות שנבחרה להוביל את הקמפיין ויהיה מזוהה עם העיתון החדש. המסר המוביל של הקמפיין - "הכל זה כסף, הגיע הזמן שתבינו את זה".
קבוצת הארץ יוצאת היום, יום שני (10.11.05) בקמפיין השקה רחב היקף ל-The Marker העיתון הכלכלי של הארץ שייצא לראשונה לאור מחר, יום שלישי (11.11.05). העיתון ייצא בכל בוקר כחלק מעיתון ב"הארץ" ויחליף את המדור הכלכלי הקיים.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" והבמאי שחר סגל יכלול פרסום בעיתונות, טלוויזיה, רדיו, אינטרנט וקד"ם. הקמפיין כולל סידרה של סרטונים המציגה סיטואציות של שיחות בין אנשים במקומות שונים - סאונה, פאב,מספרה. השיחות עוסקות בנושאי כלכלה ועסקים הנוגעים לחיי היום יום של כל אחד מאיתנו כמו משכורות, ביטוח מנהלים, תשואה על הכסף ועוד.
דובון הפנדה,שנבחר להוביל את הקמפיין ויהיה מזוהה עם העיתון החדש, מופיע במרכזה של כל סיטואציה. דובון הפנדה קורא את ה- TheMarker החדש ומתערב בשיחות עם תובנות הומוריסטיות בענייני עסקים וכלכלה. דבריו של דב הפנדה מובילים למסקנה שגם חותמת כל סרטון: "הכל זה כסף, הגיע הזמן שתבינו את זה. The Marker העיתון הכלכלי של הארץ.
לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל הארץ "בחרנו בדובון הפנדה להוביל את הקמפיין ולהיות מזוהה עם העיתון הכלכלי החדש שלנו , כי אנו מאמינים שעסקים וכלכלה הם נושאים שאפשר לדבר עליהם ולהפכם לידידותיים. הקמפיין כולו מותאם לערכים של העיתון החדש צעיר, דינמי וקשוב לצרכי קהל הקוראים. אנו צופים שהקמפיין יוביל לקהלים חדשים של צעירים שרואים בתחום הכלכלי גם תחום מעניין וגם חשוב לקבלת החלטות בחיי היום יום, בעסקים ובקריירה".
בנוסף, יוצא ה TheMarker החדש במהלך שיווקי ייחודי. בבוקר השקת העיתון יופץ העיתון ל-500 בכירים במשק, כאשר הכותרת של העיתון תהיה כותרת אישית המתייחסת לבכיר.כמו כן, בימים הראשונים להשקה יחולק העיתון במספר תחנות רכבת מרכזיות ברחבי הארץ. את קמפיין ההשקה ילווה מבצע השקה של העיתון החדש והוא יפנה לכוכבית 5200 למנויים חדשים לעיתון הארץ.
העיצוב הגרפי של העיתון הכלכלי החדש ובכלל זה הלוגו הוא של גל וורטמן, המעצב הראשי של דה מרקר.
The Marker העיתון הכלכלי של הארץ, הוא עיתון כלכלי יומי רחב היקף ומעמיק שיופק על-ידי מערכת גדולה של עיתונאים, עורכים, פרשנים ומומחים מהשורה הראשונה. בימים א'-ה' העיתון יכלול 56 עמודים בפורמט קומפקטי ויהיו בו מדורים חדשים ומדורים מורחבים דוגמת: צרכנות פיננסית, צרכנות אישית וביתית, קריירה וניהול, רכב, טכנולוגיה אישית, בנקאות, ביטוח,שוק ההון, משפט,עריכת דין,ראיית חשבון,פרסום שיווק ומדיה, הייטק תקשורת ואינטרנט ועוד.
קרדיטים: משרד הפרסום-מקאן אריקסון, במאי-שחר סגל .
סמנכ"ל לקוחות-אייל לינור, סמנכ"ל קריאטיב-טל רביב. צוות קריאטיב-טל רביב, ירמי ניר, נעם גזית, איתי רייכר. סופרוויזרית-אורית שצברג-דנן, תקציבאי-אלי דולב, פלנר-יוני קיש מדיה-יוסי ארז. מפיקה-תמי כץ זרה. חברת הפקה-אולפנות.

תאריך:  10/01/2005   |   עודכן:  10/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il