X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומסופט מקבוצת פורמולה
▪  ▪  ▪

בית החולים הגדול בניו יורק - Mount Sinai יטמיע את DataStage XE.
DataStage XE תסייעה בהזנה, שליפה וניהול נתונים של המערך הממוחשב בבית החולים
חברת קומסופט מקבוצת פורמולה, מדווחת כי Mount Sinai שירותי הבריאות והמחקר בניו-יורק, החלו להשתמש בפיתרון שילוב הנתונים של DataStage XE, הפועל בתחום ה- IAM (Information Asset Management). DataStage XE, הכלי המוביל כיום לשילוב נתונים מבסיסים שונים במקביל, ישמש את Mount Sinai בקבלת ובהצלבת מידע רפואי, נתונים מתיקי לקוחות ועוד. בנוסף, תסייע התוכנה בתיעוד וניהול תיקי הלקוחות ובכך תייעל את השירות ללקוחות ואת הפרויקטים המחקריים.
הפתרונות שמציעה DataStage XE בתחום ניהול המידע, מאפשרים לשלב ולנהל במקביל, מידע רב בטכנולוגיות שונות (Audio, Video וכו') מכל סביבת עבודה קיימת, ותיקה או חדשה (AS-400, MF, Legacy וכו'), בסיסי נתונים שונים ופלטפורמות דוגמת e-Business, B2B ועוד. היתרון ב- DataStage XE, הוא שילוב בין יעילות ומהירות מצד אחד, לבין אבטחה ואמינות מצד שני. בעזרת התוכנה יכולים הרופאים לנהל ולהזין בעצמם את הנתונים, ולשלוף נתונים בכל תחומי הרפואה, מאונקולוגיה ועד דרמטולוגיה.
עד כה, נדרשו רופאים ומדענים לשלוף מידע, באופן ידני מכמה מקורות ולנהל את תיקי הלקוחות ונתוני המחקר בעצמם, או לשלם לקבלנים חיצוניים שיאחדו וישלבו את המידע עבורם. לפני הטמעת התוכנה, צריכים היו הרופאים לנווט בין סביבות שונות של בסיסי נתונים ומערכות אבטחה, והשיטה היתה איטית, לא יעילה ואפשרה לגורמים חיצוניים להשפיעה על הנתונים. ההחלטה על הטמעת התוכנה, נועדה לאפשר לרופאים ולמדענים להוסיף מידע למאגרי המידע שלהם ממקורות מגוונים ולנהל את מערך איסוף המידע שלהם באופן גמיש, יעיל, אמין ומהיר יותר.
מנהלת השיווק בקומסופט, איריס אגם: "אני שמחה לראות שעסקים בארץ ובעולם, משכילים להבין שהקדמה לא פוסחת על אף אחד, ובפרט שהיא חיובית, מסייעת ומייעלת את העבודה בעסק ובארגון. מחקרים חדישים מגלים כי עד לשנת 2005, יצטרכו חברות גדולות לנהל ולשלב נתונים, ביותר מ- 500 טרה-בייט, דבר שמחייב הערכות מקדימה כבר היום, ויפה שעה אחת קודם. אנו מברכים על הפעילות ב- Mount Sinai, זהו מרכז בריאותי גדול ומסועף ואני בטוחה שהשימוש בפתרונות הטכנולוגיים של DataStage XE ייעלו ויסיעו גם בחסכון רב במשאבים ובכסף".
קומסופט טכנולוגיות:
קומסופט טכנולוגיות נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, ומשתייכת לקבוצת פורמולה. החברה מתמחה במתן פתרונות עסקיים לארגונים בתחום ניהול נתונים, תשתיות, ואינטגרציה ומבצעת פרוייקטים בתחום ה- e-Business, Business Intelligence, ו- Mobile. קומסופט מייצגת את,SilverStream, ATG, DataStage XE-DataStage, Borland, IBM-DB2 ו- Thinque. בין לקוחותיה: קומברס, טלרד, מוטורולה, אמדוקס, אלביט, אלסינט, שירותי בריאות כללית, פלאפון, מי עדן, בזק בינלאומי, NDS, אוסם ואיסתא.

תאריך:  10/03/2002   |   עודכן:  10/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il