X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סניפי המכללה יוקמו ליד מעבר הגבול בין טול-כרם ושער אפרים, בסמוך למעבר קרני ברצועת עזה וליד מעבר הגבול ב"שיח חוסיין; תחל לפעול בשנת 2007 ותושתת על עקרונות הסובלנות, הדמוקרטיה ושוויון מלא
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת המלין-סנט פול במניסוטה, ארה"ב ובשיתוף אוניברסיטאות אמריקניות נוספות פועלות להקים מכללה (קולג') חדשה משותפת לפלשתינים, ירדנים וישראליים.
ארבעת סניפי המכללה יוקמו בירושלים, ליד מעבר הגבול בין טול- כרם ושער אפרים, בסמוך למעבר קרני ברצועת עזה וליד מעבר הגבול ב"שיח חוסיין" באזור עמק בית שאן.
בשבוע שעבר התקיימה בירושלים ועידה משותפת של יזמי ומייסדי הפרויקט, בהם: נציגים אמריקנים, קבוצה של ראשי ערים ומועצות ומחנכים ואישי ציבור בולטים מהגדה, רצועת עזה והמועצות הישראליות של שער הנגב, לב השרון ועמק בית שאן. הועידה היתה המשך לכנס ההקמה של הפרויקט שנערך בקיץ האחרון בארה"ב.
פרופ' אריה זמורה, מיזמי הפרויקט ונציג אוניברסיטת המלין-סנט פול, ציין כי הרעיון זוכה לתמיכה רבה בקרב אישי ציבור בולטים בשלושת המדינות.
על-פי לוחות הזמנים, המכללה תחל לפעול בשנת 2007 ותהא מושתת על עקרונות של חינוך דמוקרטי, סובלנות ושוויון מלא. ועדות משותפות שהוקמו במסגרת הפרויקט, פועלות בתחומים שונים, החל מהקצאת שטחים, רישוי ואדמיניסטרציה, וכלה בגיוס כספים וגיבוש סגל הוראה ותוכניות לימוד. בעניין זה אמר זמורה, כי האוניברסיטאות האמריקניות יעניקו גיבוי מלא למכללה, בתחום של תוכניות ההוראה וסגל המרצים.
אוניברסיטת המלין, בשותפות עם מחנכים פלשתינים וישראל, קידמה ופיתחה בארבעת השנים האחרונות, במימון משרד החוץ האמריקני ותורמים שונים, תוכניות לימוד חדשניות לחטיבת הביניים, בכ-20 בתי ספר בשטחי הרשות הפלשתינית ובישראל. התוכניות הללו נכתבות ומותאמות כעת גם במספר בתי ספר תיכוניים ושמות דגש על קדום הבנה הדדית, סובלנות, הכרת האחר ועקרונות דמוקרטים.

תאריך:  20/01/2005   |   עודכן:  20/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
האשה שמחאתה על החוק שאסר הפלות הביאה לפסיקה מהפכנית בשנת 1973 של בית המשפט העליון האמריקני המתירה הפלות בעניין Raw V. Wade, מבקשת כעת מאותו בית משפט להפוך את החלטתו, לאור "הניסיון הרע" שהצטבר עם הפלות מאז קבלת פסק הדין התקדימי
אורלי ממן
דיווחה על הכנסות של 469.5 מיליון דולר, מעל לתחזיות לצד גידול של 31% ברווח למניה; תזרים מזומנים של 60 מיליון דולר
גלית יצחק
הפעוט בן השנה וחצי נמצא סמוך לשעה 8:00 יושב בעגלה עירום; מצבו של הפעוט מוגדר טוב; האם בת 21 נעצרה לחקירה
יפעת גדות
חודש ינואר כבר מזמן זכה לתואר של החודש הקודר ביותר, אך נוסחה של מורה מאוניברסיטת קרדיף מראה כי הוא הופך מדכא במיוחד ביום שני הקרוב
אורלי ממן
הסכום ישולם עבור 26% מהון הבנק לצד אופציה להגדלת אחוזי השליטה; המחיר משקף 80% מהונו העצמי של הבנק ומהווה הישג לאוצר שהתעקש על "מחיר מינימום" ממנו לא יירד; בשוק ההון מברכים- עליה של 2% במחיר המניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il