חברת התעופה "ישראייר" מדווחת על גידול נתח השוק בטיסות הפנים לאילת. על-פי נתוני החברה גדל נתח השוק מ-36% בשנת 2003 ל-40% בשנת 2004, 979,753 נוסעים בקו, זאת למרות ירידה של 11% במספרם הכולל של הטסים לאילת בשנה זו.
בחברה מציינים שהגידול לא פגע באחוזי התפוסה בטיסות לאילת, שהגיעו לכ-75% ובהכנסה הממוצעת למושב.
סבינה בירן מנכ"ל "ישראייר" מציינת: "ההצלחה שלנו בטיסות הפנים נובעת מצירוף של מספר סיבות: תכנון נכון של הצבת מטוסים, עריכת מבצעים כל השנה, המשלבים מלון וטיסה, גידול במספר התיירים והפעלת תוכנת מחשב שמאפשרת מקסום הרווחיות בכל טיסה. יש לציין את הגידול המשמעותי בפעילות הרכישה באינטרנט המהווה כ-6% ממחזור הפעילות, והתחזקות המותג של 'ישראייר' כמותג בעל ערך שירותי גבוה לחופשות בארץ ובחו"ל. תוכנית העבודה של 'ישראייר' לשנת 2005 מעריכה המשך גידול בפלח השוק גם בשנה זו".
בימים אלה הפעילה החברה מערכת ממוחשבת בטיסות הפנים (ללא כרטיסי טיסה) בכל השדות הפנים ארציים. בהמשך תופעל מערכת זו בכל טיסותיה הבינלאומיות של החברה, כולל בטיסות לארה"ב.
בנוסף, האריך משרד הביטחון בימים אלה, זו השנה השניה, את המכרז להטסת חיילי צה"ל לעובדה, בהיקף כספי כולל של כ-7מיליון ש"ח לשנה.