X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם לוריאל
▪  ▪  ▪

לוריאל-פריז חונכת בעולם ובישראל קטגוריה חדשנית ראשונה מסוגה בעולם - קטגוריית "הקוסמטיקה הדרמטולוגית" - קטגוריית מוצרים קוסמטיים פעילים המבצעים טיפולים כפי שעד-כה היו נחלתם של מנתחים פלסטיים ודרמטולוגים.
המוצר הראשון בקטגוריה הוא ריפיניש מסדרת דרמו אקספרטיז - ערכה ייחודית ראשונה מסוגה לליטוש ולחידוש עור הפנים באמצעות מיקרו קריסטלים. ליטוש העור באמצעות מיקרו-קריסטלים הוא הלהיט הגדול ביותר בתחום הצערת העור, בארה"ב ובאירופה (micro-dermabrasion). עד היום בוצע הטיפול על-ידי רופאי עור ודרמטולוגים, במחיר יקר מאוד ובשלבים.
החדשנות בקטגוריה נובעת בעיקר מהעובדה שניתן היום להשתמש לראשונה במוצר קוסמטי המכיל מרכיב זהה לזה שמשתמשים בו הדרמטולוגים.
לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל- ישראל, "קטגוריה זו פותחת עידן חדש בתעשיית היופי העולמית המהווה את הטרנד הבא, שישפיע באופן משמעותי על כיווני ההתפתחות של ענף הקוסמטיקה בעשור הקרוב".
על-פי נתוני אי.סי. נילסן ורשתות השיווק, שוק טיפוח הפנים בהפצה רחבה (MASS MARKET) מגלגל כ-200 מיליון שקל בשנה. השחקנים הבולטים בקטגוריית מוצרי הטיפוח הם: המובילה: סדרת דרמו אקספרטיז של לוריאל-פריז עם נתח שוק של 25% ואחריו קרליין, גייד וניוואה. (לפי אי.סי נילסן דצמבר 2004).
במהלך שנת 2004 גדל היקף המכירות של מוצרי טיפוח הפנים בהפצה רחבה בישראל בכ-20%. ואילו מותג טיפוח הפנים דרמו אקספרטיז של לוריאל פריז גדל ב-43%!
אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל-ישראל: "כניסת המותג דרמו אקספרטיז של לוריאל-פריז לקטגוריית "הקוסמטיקה הדרמטולוגית", היא מהלך אסטרטגי שיבסס את מובילות המותג בשוק מוצרי הקוסמטיקה ויביא להמשך כיבוש נתחי שוק גם ב-2005".
מהלך ההחדרה בישראל ילווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון". הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט תחת הסיסמה "מהדרמטולוגיה אליך הביתה" תוך שימוש באסטרטגיה של פרסום הסברתי. בנוסף, תתקיים פעילות קד"מ בנקודות המכירה שתכלול אבחון וייעוץ לעור הפנים.
לדברי אדוה הלפט, מנהלת מותג דרמו אקספרטיז, "הקטגוריה החדשה פורצת ביכולותיה את גבולות הקוסמטיקה ומדובר בפריצת דרך של ממש המאפשרת ללקוחה להגיע לתוצאות שטרם נראו בתחום הטיפולים הדרמטולוגיים בבית".
לדברי הלפט, "השקת ריפיניש כפותח הקטגוריה מלווה בגיבוי מקצועי ומדעי של דרמטולוגים בכל העולם, ואף זכה לחשיפה והכרה בכנס הדרמטולוגים העולמי האחרון שנערך בחודש נובמבר 2004 בפירנצה".
לדבריה, "מדובר במרכיבים ובתוצאות ברמה שנראית רק בקליניקה של הדרמטולוג ועל-כן חיוני הקשר הרצוף המגבה של האינסטנציה הדרמטולוגית".
בישראל תלווה את החדרת הקטגוריה ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולגית בעלת מוניטין עולמי החוקרת ועוסקת באסתטיקה של העור.
ד"ר לנדאו תלווה את השקת ריפיניש ותעניק להשקה את הגיבוי התקשורתי, הדרמטולוגי והמדעי של המוצר. בתוך-כך תופיע ד"ר לנדאו באירועי ההשקה במפגשי עיתונאים ובפורומים באינטרנט שם תשוחח עם גולשים ותייעץ בנושא העור.
קטגורית מוצרים קוסמטיים המבצעים פעולות שנעשו עד היום אצל דרמטולוגים או מנתחים פלסטיים, ובתוכם המוצר הראשון ריפיניש, ימכרו ברשתות הפארם, המזון, בתי הכל-בו ופרפומריות מובחרות.
מחיר לצרכן: 179.99 ש"ח.
ערכת ריפיניש מספיקה לכ-30 טיפולים.

תאריך:  23/01/2005   |   עודכן:  23/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il