X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור ממצבת מחדש את קנור ומפתיעה עם אסטרטגיה תקשורתית חדשה : "YO קנור- הפתעת אותי"
קנור משקיעה במהלך למעלה מ-4 מליון ש"ח.
יוניליוור ישראל ממצבת מחדש את המותג קנור, פונה באסטרטגיה תקשורתית חדשה ונגישה לצרכן בגובה העיניים תחת הסיסמא: "YO, קנור-הפתעת אותי". המהלך כולל, בשלב ראשון, שלוט חוצות, גשרים וקמפיין רדיו ופעילות בנקודות המכירה ובשלב שני קמפיין טלוויזיוני למרקים באמצעות משרד הפרסום ליניאל DDB ובהשקעה של 4 מיליון שקל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "מותג קנור נתפס בקרב הצרכנים כמודרני, חדשני ויצירתי, הודות לתדמית האיכות הגבוהה שבנה לעצמו במשך הזמן. בכוונת מסע הפרסום הנוכחי להפוך את קנור לנחלת הכלל ולהעביר את המסר כי הצרכן יכול ברמה יומיומית להפתיע את עצמו, את הקרובים לו, לשדרג כל ארוחה ולקצור הפתעות חיוביות ולא רק באירועים מיוחדים".
קנור הוא אחד המותגים הקולינריים המובילים בעולם ובישראל מחזיק בנתח של 40% מהשוק הקולינרי הכולל אבקות מרק, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול. קנור מחזיק בנתח של 65% משוק המרקים המוכנים, 70% משוק המרקים באריזות אישיות (במותג "קנור נמס בכוס") ו-42% משוק אבקות המרק לתיבול.
אסטרטגיה תקשורתית חדשה
באמצעות האסטרטגיה התקשורתית החדשה קנור מבדלת עצמה מהמתחרים על-ידי הדגשת ערכי המותג הקיימים והעברת המסר של הנאה והפתעה המושגים מבישול במוצרי קנור ושימוש בהם. קנור הוא מותג המסתמך על איכות, חדשנות ומקצועיות ומסייע לכולם להפתיע את כולם באמצעות בישול טעים, קל, איכותי ומשופר.
תפיסת המותג העולמית של קנור מתמקדת בהפתעה ובקסם שקנור מחולל בארוחות היומיומיות. "OY" היא קריאת ההפתעה למראה תוצאות הבישול המעבירה את המסר ביעילות רבה.
"OY" הוא ביטוי רווח בחברה הישראלית המשקף תגובה של הפתעה נעימה ושבירת השגרה שהנם ערכים הטבועים בהבטחה הפרסומית של קנור - שבירת שגרת הבישול היומיומית ו"עשיית קסמים" בחיי היומיום.
כזכור, לפני שנה נפרדה קנור מהשף והמותג עבר להבטחה פרסומית ש"כל אחד יכול להיות שף". ההדגשה היתה שקנור מציע פתרונות יצירתיים לבישול יומיומי ושקנור גורם לאנשים להרגיש יצירתיים במטבח. בשלב הבא האסטרטגיה הפכה להיות "קנור וקצת יותר" קנור זה יותר מאוכל, זה חלק מהחיים.
פיונה גייל, מנהלת שיווק המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל, אומרת כי "האתגר הוא לבסס מותג חזק ובעל השפעה באמצעות אסטרטגיה שתחליף את השף המפורסם .מסע הפרסום יו, קנור - הפתעת אותי" מאפשר למותג לדבר אל הצרכנים בגובה העיניים ובה בעת להציע איכות ופתרונות קולינריים קלים לשיפור ושדרוג חוויית בישול הארוחה".
על יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitalitiy (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק, ואח'. כמו כן יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
תאריך:  23/01/2005   |   עודכן:  23/01/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il