X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עלית
▪  ▪  ▪

עלית-ENERGY נכנסת לראשונה לתחום חטיפי הדגנים לצעירים בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.
חברת עלית-ENERGY מציגה: סדרת ENERGY - חטיפי דגנים בשוקולד המיוצרים בארץ בטכנולוגיה חדשנית.
מוטי כהן, מנכ"ל חברת עלית-ENERGY, מסר כי לאור הצלחת מותג ENERGY בשוק חטיפי הדגנים למבוגרים,פונה כעת החברה לשוק חטיפי הדגנים לילדים, מתוך כוונה להמשיך ולהציג חדשנות לתחום חטיפי הדגנים הצומח והדינמי. מול חטיפי הדגנים לילדים הקיימים בשוק זיהתה עלית - ENERGY את הפוטנציאל בשוק חטיפי הדגנים ל"גילאי הביניים"(13-10) והיא משיקה סדרת חטיפי דגנים בשוקולד , במיצוב ספורטיבי ואנרגטי תוך שימוש בדמויות מעולם האקסטרים ספורט המקרינות אנרגיה, כוח, בריאות וחיוניות.
כהן הוסיף כי שוק חטיפי הדגנים מוערך בכ-95 מיליון שקל, מתוכו 60% מבוגרים ו-40% ילדים.
עלית-ENERGY צופה לתפוס תוך שנתיים נתח שוק של 25% , מפלח השוק המוגדר ילדים-צעירים. הפנייה השיווקית מתמקדת בגילאי 10-13.
שוק חטיפי הדגנים לילדים לא הציג חדשנות מזה מספר שנים ולמעשה זהו שוק שעקב חוסר תחרות (תלמה שחקן יחיד) אינו צומח מזה שנה ואפילו החל לקטון ביחס לצמיחת שוק המבוגרים.
מוטי כהן מאמין כי כניסת אנרג'י לקטגוריה, תפיח בה אנרגיה, צמיחה וחדשנות כצפוי מחברת אנרג'י.
גליה אוסטרובסקי, מנהלת תחום משפחה וילדים של עלית-ENERGY, אמרה היום כי השקת - חטיפי הדגנים לצעירים, תלווה בפעילות שיווקית נרחבת שתכלול קמפיין טלוויזיה, פעילות אינטרנט, שיתופי פעולה מגוונים, טעימות בסניפים, פעילות מועדון ועוד.
היקף הפעילויות השיווקיות להחדרת המותג מוערך בכ-5 מיליון שקל.
על ENERGY - חטיפי דגנים לצעירים:
סדרת חטיפי ENERGY לצעירים הינה סדרת חטיפי דגנים פריכים ומתפצפצים עם אחוז שומן רווי נמוך, מגיעים ב-3 טעמים:
חטיף דגנים בטעם שוקולד
חטיף דגנים שחור לבן
חטיף קורנפלקס
משקל חטיף בודד: 25 גר'
קלוריות : כ- 100 קלוריות
מחיר חטיף בודד לצרכן: 2.50 שקל
מחיר מארז שמיניה: 16.99 שקל.
היכן ניתן להשיג את ENERGY ?
ניתן לרכוש את ENERGY - חטיפי דגנים לצעירים, בכל רשתות השיווק, רשתות הפרטיות, פארמים, קיוסקים, תחנות דלק ועוד.

תאריך:  23/01/2005   |   עודכן:  23/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il