X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לאומי קארד; מבצע שיווק חסר תקדים בשוק כרטיסי האשראי
▪  ▪  ▪

חברת לאומי קארד, מקבוצת לאומי, הכריזה היום על מבצע שיווק חסר תקדים בשוק כרטיסי האשראי בקרב בתי עסק, "הדבקת זכית", הכולל הגרלת פרסים יקרי ערך.
לאומי קארד שלחה לכ-25 אלף בתי עסק שסולקים עסקות בכרטיסי אשראי באמצעות החברה, מדבקה המיועדת לחלון הראווה של בית העסק. המדבקה מציינת, כי בית העסק מכבד את כרטיסי לאומי קארד.
החל מהיום, במשך שלושה שבועות, תפעיל לאומי קארד סיירת מיוחדת, הכוללת 70 אנשים ב-35 כלי רכב, שינועו בכל רחבי הארץ ויבקרו באלפי בתי עסק שעובדים עם לאומי קארד. כל בית עסק ש"ייתפס" עם מדבקה מודבקת, ייכנס להגרלה הגדולה. הסיירת מורכבת מעובדים וכלי רכב שגויסו במיוחד לצורך המבצע.
הפרסים בהגרלה: ג'יפ שטח CRV של הונדה, 5 מקררי 28 קוב מתוצרת ג'נרל אלקטריק, 10 מקרני טלוויזיה "41 של סוני, 40 סופי שבוע ברשת הולידיי אין, 30 מערכות קולנוע ביתי של סוני ו-100 מכשירי DVD של סוני.
לאומי קארד תאפשר גם לבתי עסק שלא יזכו לביקור של הסיירת המיוחדת להשתתף בהגרלה. בעל עסק שלא יזכה לביקור כזה עד 27 במרץ 2002, יוכל לצלם את חלון הראווה שלו, עליו מודבקת המדבקה, ולשלוח את התמונה לחברה עד 15 באפריל 2002.
אבי צימרמן, סמנכ"ל מכירות בלאומי קארד, אומר כי על רקע התחרות בשוק הסליקה, שצפויה להתגבר בעתיד הקרוב, כאשר כל חברות האשראי יסלקו עסקות ויזה ומאסטרקארד, ברור כי התחרות לא יכולה להישאר רק בתחום גובה העמלה שגובים מבית העסק, ויש חשיבות רבה גם לאיכות השירות הניתן לבתי העסק.
לדבריו, לאומי קארד עושה מאמץ ניכר לשפר את איכות השירות לבתי העסק. "זה מתבטא בשלושה תחומים: מגוון מסלולי מימון, שמאפשרים לבית העסק להתאים את הזיכויים שהוא מקבל מהחברה למועדים הנוחים לו, שיפור איכות השירות הניתן לבית העסק, כולל באמצעות הרחבת השירות באינטרנט, והטבות ומבצעים חודשיים לבתי העסק", אומר צימרמן.
מבצע "הדבקת זכית" הוא שלב נוסף בתפנית השיווקית שמובילה לאומי קארד. עיקר תשומת הלב בתחום המבצעים וההטבות ניתנה עד כה בענף כרטיסי האשראי ללקוחות מחזיקי הכרטיסים. בלאומי קארד עושים מאמץ להעניק מגוון רחב של מבצעים גם לבתי העסק, כולל באמצעות קופונים והטבות מיוחדות.
לאומי קארד מנפיקה כרטיסי ויזה ומאסטרקארד וסולקת עסקות בכרטיסי ויזה. בידי לקוחותיה יש כיום כ-850 אלף כרטיסי אשראי, וחלקה של החברה במחזור הפעילות בכרטיסי ויזה בישראל מגיע ל-50%. לחברה יש כיום הסכמים עם למעלה מ-25 אלף בתי עסק, וחלקה בסליקת עסקות הויזה בישראל מגיע ליותר מ-45%. בעתיד הקרוב תחל החברה לסלוק גם עסקות בכרטיסי מאסטרקארד.

תאריך:  10/03/2002   |   עודכן:  10/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בטי פינקלשטיין
-הועה מטעם כלנית; כל היתרונות במוצר אחד ובמהירות עבודה מרבית
אורנה שימחוני
- הודעה מטעם סלקום
אירית פרסטר
-הודעה מטעם בריטיש איירווייס; חבילה במלון הילטון אולימפיה לונדון
בר תקשורת
-הודעה מטעם בורגראנץ'; פותחים 3 סניפים חדשים
בהשקעה של 7.5 מיליון ש"ח
מיטל ורדי
-הודעה מטעם Oracle
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il