חברת מימד סגנון הפיקה אירוע לרגל השקת קולקציית קיץ של רשת אופטיקנה
באירוע הושק גם המיתוג החדש של אופטיקנה.
חברת ההפקה, "מימד סגנון" הפיקה את אירוע רשת אופטיקנה, אירוע למוזמנים בלבד, המונה כ-500 איש, אשר במסגרתו השיקה אופטיקנה את המיתוג החדש ואת קולקציית הקיץ של 2005.
במסגרת האירוע, תהיה הופעה של שרית חדד ומיצג ייחודי של משקפי השמש והראיה לקיץ 2005. המשקפיים יולבשו על תמונות של העובדים שצוירו במיוחד לכבוד האירוע.
בנוסף, בהופעה ראשונה מסוגה, הופיעו משתתפי התוכנית "מת להיות" מערוץ 24, כפילים של המגה סטארים הגדולים של ישראל, צביקה פיק, עופרה חזה, שלמה ארצי, ריטה, גלי עטרי, ריקי גל ועוד, אשר יעלו וישירו בהופעה חיה ומשותפת את השיר "הלוואי" כאשר כל אחד מחקה את הדמות שהוא מת להיות.
חטיבת התוכן של מימד MTVS עוסקת בהפקת תוכן טלביזיוני מקורי.
תחת חטיבת התוכן פועלת חברת הבת "מימד סגנון"', אף היא בבעלות משותפת של מימד MTVS ורונן רייבנבך ועיקר פעילותה בהפקת תוכן טלביזיוני בתחום האופנה, לייף סטייל באמצעות שידוך עם חברות מסחריות. כמו-כן, עוסקת מימד סגנון בהפקת תצוגות אופנה ואירועים מסחריים כדוגמת: השקת Trailblazer Chevrolet של חברת UMI בטרמינל שלוש החדש בנתב"ג 2000 והפקת תצוגת האופנה של רנואר - חורף 2005.