X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רוטר.נט
▪  ▪  ▪

רוטר.נט מגיב להאשמות ה-BSA כנגדו
מפעילי אתר האינטרנט רוטר.נט, ישעיהו רוטר ונעם רוטר, הגישו היום (29.3.01) בבית משפט השלום בתל אביב, תביעה בגין פרסום לשון הרע כנגד ארגון ה-BSA ונציגיו בישראל.
בתביעה אשר הוגשה באמצעות עוה"ד ניר קלדרון ממשרד עוה"ד תגר, רג'יניאנו, קלדרון, טוענים ישעיהו ונעם רוטר, כי ה-BSA הפיץ לכלי התקשורת מידע שקרי, לפיו פשטו משטרת ישראל וארגון ה-BSA על ביתם, כאשר בפועל, הכניסה לביתם נעשתה במסגרת הליך אזרחי, על-ידי נציגים מטעם ה-BSA ולא השתתפו בה כוחות משטרה כלל.
התובעים הוסיפו, כי בית המשפט ציין מפורשות בהחלטתו למתן הצווים כנגדם, כי הוא נמנע ממתן הוראות למשטרת ישראל בקשר עם מתן הצווים. גם לדברי מפקח מני עפרון, קצין קניין רוחני בימ"ר צפון (פורסמו בעיתון מעריב), "המשטרה לא השתתפה בפשיטה משיקולים חוקיים ומקצועיים".
ישעיהו ונעם רוטר תובעים כעת מארגון ה-BSA ומנציגיו בישראל כי יפעלו לפרסום הכחשה מיידית של דבר לשון הרע, ממנו משתמעת פתיחת הליכים פליליים כנגדם על-ידי המדינה, וזאת באותו היקף ותפוצה להם זכו פרסומיהם המקוריים. מאחר ואין באפשרות התובעים להעריך כעת נזקיהם באופן מדוייק, הם העמידו בשלב זה את תביעתם על סך 100,000 ש"ח לצורכי אגרה בלבד.
התובעים טוענים, כי ארגון ה-BSA שם לעצמו למטרה לעשות שימוש ציני ופסול בפופולאריות ובעניין הציבורי הרב הקיים באתרם לשם קידום מטרותיו הוא. במסגרת זאת, לא בוחל הארגון בנקיטת כל אמצעי, לרבות נקיטת אמצעים חריגים וקיצוניים, הכוללים מחד, חדירה קיצונית ומוגזמת לפרטיותם של התובעים ומאידך, פרסום לשון הרע כנגדם ופגיעה בשמם הטוב.
תוכן פרסומיהם הפוגעים של הנתבעים התפרסם בכלי תקשורת רבים ובתוכם, הרשתות גלי צה"ל, ורשת ב', העיתונים ידיעות אחרונות, הארץ ומעריב ואתרי האינטרנט the marker, וואלה ונענע. הפרסומים האמורים הביאו לפגיעה חמורה אשר ספק אם ניתן יהיה לתקנה, במוניטין ובשמם הטוב של התובעים.
התובעים הדגישו בתביעתם כי פרסום לשון הרע ממנו משתמעת פתיחת הליכים פליליים כנגדם על-ידי המדינה, מביא לפגיעה קשה וחמורה בשמם הטוב וזאת בשים לב לעובדה כי ישעיהו רוטר משמש כרב הקהילתי של קהילת נווה שאנן בחיפה וכרב מורה בישיבה התיכונית "יבנה" בחיפה ומתוקף תפקידו נדרשים ממנו מידה מיוחדת של מהימנות ואמון אישי. בנוסף, עשויים פרסומיהם של הנתבעים אף להביא לירידה בהיקף הפרסום באתר האינטרנט רוטר.נט, בו מפרסמות כיום חברות מהשורה הראשונה דוגמת בזק ושטראוס.

תאריך:  29/03/2001   |   עודכן:  29/03/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il