X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

קליק ממשיך להוביל ולחדש בתחום החטיפים המתוקים
יוניליוור משיקה חטיף ייחודי קליק קראנץ' בשני טעמים.
צופה להגדיל את מכירות המותג קליק ולהגיע לנתח שוק של כ-25% תוך שנה בשוק החטיפים המתוקים.
ההשקעה בפיתוח, בהחדרה ובתמיכה השיווקית הכוללת קמפיין טלוויזיוני נאמדת בכ-3 מיליון ש"ח.
קליק ממשיך לחדש ומשיק לראשונה בישראל חטיף קרנץ' בשני טעמים. המהלך של יוניליוור במותג קליק מהווה המשך ישיר להצלחה של השקת קליק, אשר ממשיך להתחזק והגיע לנתח שוק של 20.5% מהשוק על-פי נתוני נילסן מחודש דצמבר 2004 בהשוואה לפסק זמן עם 15.7% נתח שוק בדצמבר וקינדר עם נתח שוק 17% בדצמבר (נילסן, כספי, דצמבר 2004).
חטיף קליק קרנץ', המושק בשני טעמים: שוקולד לבן עם עוגיות ושוקולד חום עם שקדים, הינו הראשון מסוגו בארץ. קליק קרנץ' מכיל תערובת של כדורי דגנים פריכים, שקדים ונוגט עטופים בשוקולד שיוצרים מרקם קרנצ'י שנשמע בכל ביס ותחושה קלילה באכילת החטיף.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל מסר כי: "יוניליוור צופה כי המהלך החדש והנוסף בהשקת קליק קראנץ יחזק את כוחה בשוק החטיפים המתוקים ויבסס את קליק כמותג שוקולד מוביל ומועדף בעיקר בקרב בני נוער וילדים. ההשקעה של יוניליוור במהלך נאמדת בכ- 3 מיליון ש"ח וכוללת פיתוח, החדרה ותמיכה שיווקית. יוניליוור צופה להגיע עם קליק לנתח שוק של כ-25% תוך שנה מההשקה".
הקמפיין הטלוויזיוני, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ממשיך את קמפיין המקסיקנים של קליק - "הוראות שימוש". צמד מקסיקנים רודפים אחרי הגיבור עם הקליק, בהשראת ה-,Cartoons Road Runner שמטעה אותם ומתחמק מהם במדבר.
הקמפיין עולה במדיות: טלוויזיה, אינטרנט, קולנוע, עיתונות נוער.
על השוק
קליק הוא המותג המוביל את שוק החטיפים המתוקים עם 20% מהשוק (גידול שנתי של 84%), פסק זמן עם 14% מהשוק (10%- שנתי), קינדר ביצה עם 11% מהשוק, קינדר בואנו 4.3% מהשוק - סה"כ המותג קינדר 15.3% (נילסן, כספי, דצמבר 2004).
בחודש דצמבר ממשיך קליק להוביל את שוק החטיפים המתוקים עם 20.5% נתח שוק ופסק זמן אחריו עם 15.7% נתח שוק, קינדר עם 11.8%, קינדר בואנו 5.2% - סה"כ קינדר 17% .(נילסן, כספי, דצמבר 2004).

תאריך:  02/02/2005   |   עודכן:  02/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il