אחרי שנים של שתיקה פרסומית ולקראת מגבית ויצו:
ויצו יוצאת בקמפיין מגבית למען ילדים ונוער בסיכון
באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT.
פס הקול של שירו של אריק לביא ז"ל "כל החלומות" - ילווה את הסרטון.
לראשונה מזה שנים, חוזרת ויצו לאקרנים, עם מסע פרסום תדמיתי שמטרתו תמיכה מסיבית במגבית ויצו שתתקיים בישראל בתחילת חודש פברואר. הקמפיין יתמקד בילדים ונוער בסיכון, אוכלוסייה הנתמכת רבות על-ידי ויצו במהלך השנים.
מסע הפרסום מבית היוצר של משרד הפרסום טמיר כהן jwt תחת הכותרת: "כלים לחיים” משקף את אסטרטגיית הפעולה של ויצו לדאוג לילדים המצויים בסכנה ישירה ומיידית וחיים בסביבה מסכנת או בסביבה שנסיבותיה עלולות לגרום לסיכון.
באמצעות מסע הפרסום נוטעת ויצו את ניצני ההסברה כי תרומה לויצו, תעניק לילדים ולבני הנוער בסיכון כלים להתמודד עם החיים בעתיד.
עלות הקמפיין, אשר הופק בהתנדבות על-ידי פרסום טמיר כהן JWT היא 60,000$ והוא כולל סרט, שילוט על גבי מסכים אלקטרוניים ופעילות מתחת לקו.
בסרטון נראים תינוקות בני יומם, שעל רצועת היד שלהם מופיע העתיד הצפוי להם. המסר הפרסומי: "אלפי ילדים בישראל נולדים למציאות בלי תקווה. בעזרתכם, ויצו תעניק להם כלים לעתיד טוב יותר". את הסרט מלווה השיר "כל החלומות" של אריק לביא ז"ל.
יו"ר ויצו ישראל, יוכי פלר אמרה: "עבור מאות אלפי ילדים בישראל, מציעה ויצו פתרונות ל"היום" תוך יצירת הזדמנויות אמיתיות למחר. על ידי מאמץ כן ואמיתי הנמשך לאורך שנים אנו מעניקים לילדים ובני נוער בסיכון את הכלים ליציאה מהמסלול האכזרי שהחיים זימנו להם, ומשפרים את סיכויים להשיג עתיד טוב יותר ולצאת ממעגל הנחשלות הבערות, האלימות והפשע דרך חינוך, העצמה אישית וליווי רגשי בד בבד עם מתן אהבה, הגנה, טיפול ותמיכה יום יומיים".
הקמפיין הטלוויזיוני ישודר במשך 3 שבועות בחודש פברואר, במקביל לו יתקיים שבוע התרמה ארצי, שיבוצע על-ידי מתנדבות ויצו וחניכי תנועת הצופים.
יחתום את הקמפיין ערב הגאלה של מגבית ויצו לתורמים ומתנדבים שיערך ב-14/3 בתל אביב, בהנחיית עדן הראל ושרון אילן, ובהשתתפות גלי עטרי, קורין אלאל ותיאטרון תמונע.
רקע:
בישראל כ-350,000 ילדים ובני נוער בסיכון (אחד מכל שישה!). ויצו מציעה להם פתרונות רבים ומגוונים באמצעות מעונות, כפרי נוער ובתי ספר, מקלטים, בתים חמים, מועדוניות טיפוליות ופרויקטים ייחודיים. הארגון דואג הן לגיוס הכספים והן לטיפול היום יומי במאות אלפי נזקקים. כהערכה לפעילותה, הוכרה ויצו על-ידי האו"ם כארגון לא ממשלתי (NGO) וקיבלה מעמד מייעץ באקוסוק וביוניצף.
צוות הקמפיין:
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהל צוות קריאייטיב: ארז מי-טל
קופירייטר: אמיר תורי
ארט דירקטור: גדי פוליטי
מנהלת מחלקת תכנון אסטרטגי: סלביה גבע
פלנר: גילי ארג'נטרו
תקציבאית: מירב דואק
מפיקה: שרון בן דוד
חברת הפקה: פנדה
במאי: אבי קורן
פוסט: גראוויטי
קריין: מתי סרי
צלם: עדי קורן