קרלסברג - כנראה הבירה הכי אינטראקטיבית בטלוויזיה קרלסברג ישראל מצטרפת לקרלסברג העולמית התומכת בענף הכדורגל ומעלה לראשונה קמפיין אינטראקטיבי, הכולל משחק טריוויה שיאפשר לצופים לזכות בכרטיס כניסה זוגי למשחק של נבחרת ישראל מול אירלנד או צרפת.
הקמפיין "קרלסברג part of The Game" עם השידור האינטראקטיבי עולה באמצעות חברת EMTV ואריאלי פובליסיס.
חברת קרלסברג מעלה השבוע לאוויר, קמפיין פרסום טלוויזיוני עם יישום אינטראקטיבי, הכולל שעשועון טריוויה במסגרתו ינסו הצופים לענות מהר ככל האפשר על שאלות הקשורות למותג. במסגרת הקמפיין האינטראקטיבי, מוזמנים הצופים ללחוץ על הכפתור הירוק בשלט ולהיכנס למשחק טריוויה של קרלסברג.
צופים שענו נכון על השאלות במהירות הגבוהה ביותר יוכלו לזכות בכרטיס כניסה למשחק של נבחרת ישראל מול אירלנד או צרפת. כל צופה ידע בתום המשחקון כמה זמן לקח לו לענות על השאלות ויוכל לשפר את שיאו האישי בספוטים הבאים עד לסוף הקמפיין.
קרלסברג מפעילה את היישום האינטראקטיבי באמצעות חברת EMTV, אשר בנתה את האפליקציות ומשדרת אותן ממרכז השידורים שלה בתל אביב. הפרסומת משודרת בערוץ 2 ובערוץ 10 למנויים הדיגיטליים של הכבלים והלוויין.
נושא הכדורגל זוכה לפיתוחים אינטראקטיביים פעם שניה תוך חודשיים: לאחרונה העלתה EMTV לאוויר את המשחק האינטראקטיבי "ווינר או לוזר", כאשר את הפרסים מעניק הטוטו, במסגרת משחקי ליגת העל בכדורגל המשודרים בערוץ 10. הצופים בבית מוזמנים לענות על שאלות הקשורות באירועי המשחק, לבחור את השחקן המצטיין ואפילו לשמש "שופט בית". מאז עלה המשחק לאוויר, נרשמו למעלה ממאה אלף כניסות לממשק האינטראקטיבי, באמצעות הממירים הדיגיטליים במהלך המשחק.