לראשונה בארץ-יחסי ציבור בראיה אסטרטגית
המרכז הישראלי לניהול (מי"ל) בשיתוף עם האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, פותחים קורס בכיר לניהול אסטרטגיות של יחסי ציבור ודוברות.
הקורס נוצר מתוך הבנה שיחסי הציבור הפכו בשנים האחרונות לשותף האסטרטגי המרכזי של הלקוחות בישראל.
ריבוי ערוצי המדיה, התחרות התקשורתית והעובדה שרוב החומרים המתפרסמים בכל כלי התקשורת בישראל מקורם ביחסי ציבור ודוברות, נתנו לעוסקים בענף כוח רב באמצעות שליטה במידע.
יחסי הציבור כיום עוסקים בבניית מותגים, בניהול משברים, תרומה לקהילה, שיתוף בעלי העניין בניהול קמפיין תדמיתי ובניית אסטרטגיות של זהות תאגידית ארוכת טווח.
בקורס ירצו מיטב אנשי השטח ובניהם אריק רייכמן- מנכ"ל תנובה, עמוס שפירא- המנכ"ל היוצא של אל על, היחצ"ן רני רהב ועוד.
המנהלים האקדמיים של הקורס הם מכאלה אלרם וארז חגי, שניהם בעלי עשייה נרחבת בתחום הזהות התאגידית.