X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יפאורה תבורי
▪  ▪  ▪

אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי יפאורה תבורי מעלה קמפיין פרסומי חדש של RC קולה לשנת 2005 בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר.
הקמפיין החדש צולם בחופי תאילנד ויעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG תחת הסיסמא: "The cool taste- RC cola".
הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בשבוע הקרוב בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV
יפאורה תבורי מציגה קמפיין תדמיתי חדש ומיוחד ל-RC קולה, בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר, הכולל סרט פרסומת, שיעלה בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV. הקמפיין, תחת הסיסמא:
"RC cola , the cool taste", ממשיך ותומך באופיו הנועז והממזרי של המותג RC קולה.
על האסטרטגיה מאחורי הקמפיין הפרסומי
בשנים האחרונות שומר RC על המיצוב ה"ממזרי", כשהכוונה היא למותג שנון, קצת פרוע, כזה שמרשה לעצמו ללכת נגד הזרם..
RC הוא מותג הקורא תיגר, מעז, ובסופו של דבר משיג את מטרתו ויוצא גדול בדרכים לא לגמרי שגרתיות.
פרמטר מרכזי נוסף, אותו אנו ממשיכים לחזק גם השנה, הינו תפיסת הבינלאומיות של המותג, לאור העובדה כי שוק המשקאות המוגזים בישראל הינו שוק של שחקנים בינלאומיים. קהל המטרה המרכזי הינו בני נוער וצעירים.
על סרט הפרסומת
בסרט מוצגים 3 חברים המטיילים להנאתם על החוף באי טרופי בודד בתאילנד. תוך כדי הטיול הם נתקלים בקונכייה אשר מתגלה כקונכיית קסמים. מתוך הקונכייה יוצא ג'יני אשר מזמין כל אחד מהם לבקש 2 משאלות . הבחור הראשון ,מבקש ארמון ואת הבחורה הכי יפה בעולם.
הבחור השני, מבקש את אחותה ויאכטה מפוארת.
הבחור השלישי, מבקש קודם כל פחית RC צוננת ומרעננת, לאחר שהוא לוגם באיטיות ובהנאה, נשארת לו משאלה שנייה - הוא מחייך לעברו של הג'יני ורמז לו להעלים את 2 חבריו.
הבחור נשאר עם פחית RC ועם 2 הבחורות הארמון והיאכטה.
סיסמא : RC cola -the cool taste
על שוק הקולה
שוק הקולה מהווה כ-26% מסך שוק המשקאות הקלים. כאשר RC קולה הינו מותג הקולה השני בגודלו בישראל.
נתחי השוק (על-פי נילסן - דו"ח חודש דצמבר 2004 בליטרים, ממוצע 12 חודשים אחרונים):
קוקה קולה-61%
RC קולה-22.6%
פפסי קולה-11%
קריסטל-%5.5
משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG
תסריט - ספי שקד ואיתי הרמן
סופרוייזרית - גינת זהבי
תקציבאית - כרמית ריבלר
פלנינג - שחר ארגוב
מנהלת מח' הפקה - יעל לשם
מפיקת משרד - דנה זינגר-קארו
בימאי - אביב מערבי
צלם - טובי הוכשטיין
חב' הפקה - ראבל

תאריך:  15/02/2005   |   עודכן:  15/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il