X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

דנונה שטראוס שהציגה גידול של כ-25% בשוק היוגורט בשנת 2004,
משיקה לקראת הקיץ, 7 טעמים חדשים תחת הסדרה "מפגשים מרגשים".
סיגל שילוני מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום, כי דנונה שטראוס משיקה את סדרת "מפגשים מרגשים", השקה חוצה קטגוריות המציעה מגוון רחב של טעמים חדשים, בכל קטגוריות היוגורט בישראל.
שילוני ציינה כי מדובר בהשקה רחבת היקף בקטגוריית היוגורט בישראל וזאת בהמשך להצלחת דנונה בשנת 2004. על-פי נתוני נילסן דנונה מציגה צמיחה מתמשכת בכל הקטגוריות: בקטגוריית הפינוק (פרי +דיאט) דנונה צמחה בכ-29.2% ובקטגוריית היוגורט הלבן צמחה דנונה ב- 20.8%".
עוד ציינה שילוני כי שוק היוגורטים מהווה את אחד ממנופי הצמיחה של שוק המזון: בשנת 2004 צמח סה"כ שוק היוגורטים בישראל ב-11.4% בזכות הצמיחה המדהימה של דנונה שגדלה ב-25% על-פי נתוני נילסן. במקביל לצמיחה הנפלאה שהייתה בקטגוריית הבריאות, כפי שהצגנו באקטימל שגדל ב-21.7% עפ"י נילסן וביוגורט הלבן, נמשכת גם מגמת הצמיחה של הדיאט שצפינו כבר לפני כשנה וחצי עם ההשקה המחודשת של דנונה, כאשר בשנת 2004 תחום הדיאט גדל ב-33.5%.
שילוני: "אנו צופים כי תוך כשנתיים קטגוריית הדיאט תשתווה ואף תעבור את קטגוריית הפרי. בצרפת כבר ניתן לראות את הנתונים היום, כאשר בישראל ברבעון האחרון של 2004 הדיאט מהווה 42.4% מתוך קטגוריית הפינוק (בעוד הפרי מהווה 57.6%)".
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום הכולל: סרט פרסומת בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24 תחת המסר: "מפגשים מרגשים חדשים
על טעמי היוגורט החדשים:
בקטגוריית הפרי, בה דנונה שטראוס פרצה דרך עם יוגורט 1.5% משיקה שטראוס תחת 1.5% שומן: דנונה סברס, פטל וניל ותפוז וניל.
סברס המסמל את ה"צבר" הישראלי הינו פרי הקיץ. לסברס יתרונות רבים אך הוא טעים ומפנק. דנונה סברס פותח בטכנולוגיה ייחודית המשמרת את התועלות הבריאותיות שלו.
בקטגוריית הדיאט משיקה שטראוס מחלבות את דנונה דיאט קוקוס בננה ודנונה דיאט ריבת חלב. טעמים אקזוטיים ואניני טעם לקהל צרכני הדיאט, שרוצה להתפנק ויחד עם זאת לשמור על אחוזי שומן ורמת קלוריות נמוכה.
כמו כן משיקה דנונה שטראוס יוגורט תות עם תוספת של קורנפלקס מצופה שוקולד המצטרף לסדרת המוצרים המוצלחת של יוגורט בגביע חצוי.
במקביל, מרחיבה שטראוס את סדרת הקרמי - יוגורט במתיקות עדינה - ומוסיפה את יוגורט קרמי מוקצף במרקם אוורירי.
קרדיטים לקמפיין הפרסום:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: יורם לוי
קופירייטר: דודי חברון
ארט דיירקטור: טני זיפר
סופרוויזר: ורד קינרייך- גולן
תקציבאית: טל יופה, שי דור
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
בית פוסט: גרויטי

תאריך:  16/02/2005   |   עודכן:  16/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il