X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג סלולר
▪  ▪  ▪

סמסונג סלולר חושפת בתערוכת GSM3 בקאן: 10 דגמים חדשים.
מבצעת הדגמת טלפונים הקולטים שידור וידאו לווייני דיגיטלי DMB.
קאן, 14 בפברואר 2005 - סמסונג אלקטרוניקס הודיעה היום, כי היא שמחה לקחת חלק באירוע הגדול ביותר בתחום התקשורת הניידת, תערוכת 3GSM, וזאת כדי לנצל את ההזדמנות ולהשיק מגוון טלפונים סלולריים חדשים בהם שולבה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של הדור השלישי. התערוכה הנוכחית מציינת את ההשתתפות המשמעותית והמאסיבית ביותר של סמסונג מבין תערוכות ה-GSM3 שהתקיימו עד כה.
סמסונג סלולר הודיעה כי בכוונתה להציג במסגרת התערוכה כ-30 טלפונים סלולריים, מתוכם 10 דגמים אשר ייחשפו לראשונה בתערוכה. פרטים על המכשירים ניתן לקרוא בתיק העיתונות המצורף. בין מכשירי הדור השלישי שחושפת סמסונג בתערוכה - SGH-Z500, SGH-Z130 ו-SGH-Z300. לצדם תציג סמסונג גם מודלים המדגימים את המובילות הטכנולוגית שלה ביכולות מולטימדיה שונות, ובכלל זה תבצע הדגמת טלפונים הקולטים שידור וידאו לווייני דיגיטלי DMB.
לדברי קי-טאה לי, נשיא חטיבת רשתות הטלקום של סמסונג, "אנו נרגשים להיות חלק מהאירוע הגדול ביותר בתעשיית הסלולר. תערוכת GSM3 סייעה בעבר להציג צעדים חשובים בחידושים שבמוצרים שונים, ואת התפתחות המכשירים לדור השלישי. אנו מקווים שהתצוגה השנה תשיג מעל ומעבר לציפיות של כל המשתתפים, נציגי התעשייה ונציגי התקשורת, ונוכל להדגים כיצד סמסונג ממשיכה להקשיב ללקוחותיה ולהיענות לצורכיהם".
אודות סמסונג אלקטרוניקס
סמסונג אלקטרוניקס בע"מ היא מובילה עולמית בתחום המוליכים-למחצה, טלקומוניקציה, מדיה דיגיטאלית וטכנולוגיות דיגיטאליות משולבות, כשהמכירות של החברה-האם הגיעו בשנת 2004 ל-55.2 מיליארד דולר וההכנסות נטו ל-10.3 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-123 אלף איש ב-93 משרדים ב-48 מדינות, ויש בה חמש חטיבות: חטיבת המכשירים הדיגיטאליים, חטיבת מסכי LCD, חטיבת המוליכים-למחצה וחטיבת רשתות הטלקומוניקציה. היא מוכרת כאחד המותגים הצומחים במהירות הגבוהה ביותר בעולם. סמסונג אלקטרוניקס היא היצרן הגדול בעולם של צגי צבע, טלוויזיות צבעוניות, שבבי זיכרון וצגי TFT-LCD. מידע נוסף באתר www.samsung.com
סמסונג נוטלת את ההובלה בחידושי טכנולוגיות הדור השלישי עם מכשירי טלפון עשירים במדיה
קאן, 14 בפברואר 2005 - סמסונג אלקטרוניקס הוכיחה היום את מחויבותה לחידושים טכנולוגיים וחשפה שלושה מכשירי סלולר לדור השלישי בכינוס GSM3 בעיר קאן שבצרפת. מתוך הבנתה של סמסונג כי השנה מצפה תעשיית התקשורת לראות כי מכשירי הדור שלישי הופכים ליותר ויותר פופולאריים, לצד דרישת הצרכנים לחוויית משתמש אינטואיטיבית יותר, הודיעה החברה על השקת המכשירים: SGH-Z500, SGH-Z130 ו-SGH-Z300.
SGH-Z500 - הינו מכשיר הטלפון הזעיר ביותר לדור השלישי, עם אנטנה פנימית, פרופיל דק ומלהיב, מצלמת 1 מגה-פיקסל, קישור Bluetooth וזיכרון חיצוני נשלף. ממדיו 89X 44 X24.5 מ"מ.
SGH-Z300 - כולל נגן 3MP בעל צליל סטריאופוני תלת-מימדי באמצעות שני רמקולים, צליל עשיר 64 פולי, מצלמה דיגיטלית באיכות של 1 מגה-פיקסל, קישור Bluetooth, זיכרון חיצוני נשלף, אנטנה פנימית ועיצוב צדפה.
SGH-Z130 - בעל צג ייחודי מסתובב על ציר להתבוננות במסך רחב, כדי להקל על שימוש בתכונות הווידיאו של המכשיר. יש בו מצלמה דיגיטלית באיכות של 1 מגה-פיקסל, קישור אלחוטי Bluetooth וצליל 64 פולי.
מכשירים מתוחכמים אלה מדגימים שוב את מחויבותה של סמסונג לספק את החוויה האולטימטיבית של הדור השלישי, וזאת באמצעות עיצוב כמו גם פונקציות עשירות של יכולות מולטימדיה. סמסונג מאמינה כי הן העיצוב והן תכונות המולטימדיה הם המפתח להצלחה של כל מכשיר בדור השלישי.
המפתחות להצלחת הדור השלישי: עיצוב, מולטימדיה ושילוב של פונקציונליות. עיצוב המכשירים הופך כיום לחשוב יותר מאי פעם, הודות להשקת שירותי הדור השלישי המשלבים אתגרים טכנולוגיים המאוגדים בתוך מכשירים קטני מידות. כבר עתה מצליחה סמסונג לעמוד באתגר העיצוב לדור השלישי, עם הצגת עיצובים קומפקטיים ביותר לדור השלישי לשנת 2005, נוסף למגוון הגדול של מכשירי החברה הקיים.
פונקציונאליות שלה תכונות המדיה היא המפתח השני בחשיבותו בהצלחה של מכשירי הדור השלישי, כך מאמינים בסמסונג. מגוון הטלפונים החדש של סמסונג לדור השלישי מדגים יכולות באיכות של מגה-פיקסל בחלק ממכשירי הסלולר המשוכללים ביותר.
הצרכנים גם רואים היום את השילוב של פונקציונליות, המאפשר להם להצטייד במכשיר אחד, שהוא גם טלפון סלולרי, גם מצלמה דיגיטלית, גם סייען אישי עם לוח פגישות ורשימת אנשי קשר וגם נגן 3MP דיגיטלי. אין זו פעם ראשונה שסמסונג מדגימה את עמדת ההובלה שלה בחידושים הטכנולוגיים.
מוצרים קודמים והשקות קודמות כבר הוכיחו כי סמסונג שיווקה ראשונה בעולם מכשיר עם מצלמה על ציר מסתובב, טלפון עם נגן 3MP, טלפון-טלוויזיה, טלפון-שעון ובאחרונה היא הייתה הראשונה בעולם להשיק טלפון-מצלמה ראשון בעל עדשת זום אופטי ליניארי 3X וטלפון מצלמה באיכות של 5 מגה-פיקסל.
המגוון האחרון של מכשירי הדור השלישי ממשיך להדגיש עד כמה סמסונג מובילת דרך בפיתוח מכשירי מולטימדיה משוכללים לדור השלישי. מידע זה נתמך על ידי עבודת המחקר Samsung’s Challenge של חברת Ovum שכתב Eden Zoller בנובמבר 2004.
אודות סמסונג אלקטרוניקס
סמסונג אלקטרוניקס בע"מ היא מובילה עולמית בתחום המוליכים-למחצה, טלקומוניקציה, מדיה דיגיטלית וטכנולוגיות דיגיטליות משולבות, כשהמכירות של החברה-האם הגיעו בשנת 2004 ל-55.2 מיליארד דולר וההכנסות נטו ל-10.3 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-123 אלף איש ב-93 משרדים ב-48 מדינות, ויש בה חמש חטיבות" חטיבת המכשירים הדיגיטליים, חטיבת מסכי LCD, חטיבת המוליכים-למחצה וחטיבת רשתות הטלקומוניקציה. היא מוכרת כאחד המותגים הצומחים במהירות הגבוהה ביותר בעולם. סמסונג אלקטרוניקס היא היצרן הגדול בעולם של צגי צבע, טלוויזיות צבעוניות, שבבי זיכרון וצגי TFT-LCD. מידע נוסף באתר www.samsung.comYes flash and rotatinglayKey Products 5

תאריך:  16/02/2005   |   עודכן:  16/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il