X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת תדיראן מוצרי צריכה
▪  ▪  ▪

חברת "תדיראן מוצרי צריכה" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי החלה בהיערכות לקראת עונת הקיץ, כאשר בשלב ראשון ביצעה החברה מהלך במסגרתו רוענן מערך השיווק של החברה.
הנדבך הראשון במהפך הינו מינויו לפני מספר חודשים של ארז אבנר לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה, כאשר באחריותו מתנהלת גם חברת תדיקר המספקת פתרונות מיזוג לשוק העסקי והתעשייתי. עד לאחרונה שימש ארז אבנר כמנהל הסחר של קבוצת כ.א.ל.
בנוסף, בחרה החברה שמתכוונת להכפיל השנה את תקציב הפרסום מ-2 מיליון דולר ל-4 מיליון דולר, במשרד הפרסום פובליסיס -אריאלי לטפל באסטרטגיה הפרסומית של החברה. חברת טופ מדיה תטפל בנושא התכנון וקניית המדיה, ומשרד יחסי הציבור "בר תקשורת" יטפל בכל תחום האסטרטגיה התקשורתית של החברה.
ארז אבנר סמנכ"ל השיווק המקומי בחברת תדיראן מוצרי צריכה מסר כי: "הקו הפרסומי יתמקד בשני מישורים במקביל: מחד מסע פרסום תדמיתי שמטרתו המשך מיצוב חברת תדיראן מוצרי צריכה כמובילה, מקצועית, איכותית וחדשנית ביותר בתחום פתרונות המיזוג, ומאידך מסע פרסום מכירתי (Hard Sale) שימחיש את הערך המוסף שמציעה החברה - מקצוענות, איכות ושרות ללא פשרות לצד מחירים אטרקטיביים."
עוד הוסיף ארז אבנר כי: "מתוך ראייה רחבה של יתרונות המדיה הפרסומית והשיווקית להעברת מסרים ולחידודם, ומתוך הבנת חשיבותם של מהלכים שיווקיים פרסומיים, כמהלכים משלימים להמשך מיצובה של החברה כמובילה בשוק, החלטנו להכפיל השנה את תקציב הפרסום, ובעצם לתת דגש על פריסה מקסימלית ומקיפה באמצעי המדיה."
חברת תדיראן מוצרי צריכה נמצאת מאז יולי 2004 בבעלות מלאה של קונצרן CARRIER העולמי שהינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מיזוג אוויר, בלמעלה מ -172 מדינות ברחבי בעולם, וזאת מאז 1902 בה הומצא המזגן על-ידי WILLIS CARRIER. חברת תדיראן מוצרי צריכה מייצרת ומשווקת את המותגים אמקור, תדיראן ומותג הפרימיום תדיראן - קרייר.
מנכ"ל החברה מר דני גולדשטיין, ציין כי "מהלך זה צריך להוביל לכך שפתרונות המיזוג של תדיראן תהיה הבחירה הראשונה של כל לקוח בישראל".

תאריך:  18/02/2005   |   עודכן:  18/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כרמית להב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קבוצת סקאל
ליז רוזנבלט, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קרט
ואלרי גסלב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עילית-טקסטיל
תמר איילון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם רבוע כחול
אבי וקסמן
ARCHOS יצרנית מערכות המולטימידה הבידורית המתקדמות בעולם השיקה את האתר הישראלי בעברית www.archos.co.il ובקרוב ניתן יהיה להשיג את מוצריה גם ברשתות המובילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il