X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איגוד הכדורעף הישראלי
▪  ▪  ▪

הפדרציה העולמית לכדורעף (FIVB) בשיתוף האיגוד הכדורעף הישראלי בחרה במשרד הפרסום Saatchi&Saatchi באומן בר ריבנאי כגורם שיבנה את תוכנית השיווקית לקידום את הענף בישראל לקראת משחקי בייג'ין 2008.
בשלב הראשון הוזמנה עבודת ניתוח והמלצות שיווקיות לקידום הענף ישירות על ידי הפדרציה העולמית לכדורעף במסגרת זו מתוכנן צוות עבודה מטעם המשרד להשתלם במשרדי ה-FIVB הממוקמים בלוזאן שוויץ. בשלב הבא תיבנה תוכנית עבודה רב שנתית שתלך ותיבנה מומנטום לקראת המשחקים האולימפיים בביג'ין 2008.
לדברי יעקב שטופמן יו"ר איגוד הכדורעף הישראלי בניית תשתית שיווקית נכונה היא המפתח לקידום וטיפוח ענף הכדורעף בישראל. ה-FIVB בנו בעולם תשתית חזקה ונכונה ולראיה הענף זוכה בעולם לשגשוג שאין כדוגמתו, כמות הצופים בתחרויות הסבב העולמי של כדורעף החופים עולות משנה לשנה ונותני חסות מן השורה הראשונה נאבקים על הזכות ליטול חלק בתחרויות. עוד הוסיף שטופמן כי אחד הדברים שמייחדים את ענף הכדורעף היא העובדה שמדובר בענף הספורט השיוויוני בעולם, המשאבים, התקציבים והפרסים הכספיים המחולקים בתחרויות הכדורעף בעולם זהים לגברים ולנשים.
לדברי גיא טולדנו, שותף בבאומן בר ריבנאי לענף הכדורעף בישראל הוא פוטנציאל שיווקי אדיר שטרם מומש. כדורעף החופים נחשב לאחד מן הענפים הצומחים ביותר בעולם חסויות הספורט ובעולם נחתמו הסכמים ארוכי טווח עם גורמים כגון סווטש ונייקי בסכומים של עשרות מיליוני דולרים לשנה. האקלים הישראלי ורצועת החוף של ישראל מהווים נקודת פתיחה מצוינת לפיתוחו וקידומו של ענף ספורט שיפנה לחובבנים מקצוענים וגורמים מסחריים המעונינים בקידום מותגיהם ובקישור לערכים של עולם הכדורעף.
יש לציין כי כחלק מן המאמץ המקצועי המושקע בקידום הענף מצוי בימין אלה בישראל דיין סלזניק בעל מדליה אולימפית בכדורעף ומאמן נבחרת הנשים של ארה"ב בכדורעף חופים. במהלך הימים האחרונים ערך סלזניק השתלמות מיוחדת למאמני כדורעף במכון וינגייט ובחן מאות שחקני כדורעף ישראלים צעירים על מנת לזהות את בעלי הפוטנציאל למדליה בביג'ין. סלזניק הנחשב לאחד ממאמני כדורעף החופים המובילים בעולם מונה כמלווה הנבחרות האולימפית של ישראל לאולימפיאדה הקרובה.

תאריך:  20/02/2005   |   עודכן:  20/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il