X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין לרגל השקת צמידי הגומי ForLife אשר יימכרו החל מחודש מרץ, בכל סניפי רשת סופר פארם בצבעי כחול, לבן, ורוד וירוק זוהר.
הקמפיין עולה תחת הכותרת: "מה עשוי מגומי ויכול להציל חיים?", המעביר מסר לפיו כל תרומה יכולה לסייע בהצלת חיים. כל התרומות, שייאספו ממכירת הצמידים, יוקדשו לאגודה למלחמה בסרטן.
הקמפיין מבוצע בהתנדבות על-ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.
הקמפיין יעלה ב-25 בפברואר למשך שבועיים במדיות הבאות: ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, מקומוני רשת שוקן, בעיתוני הפנאי: רייטינג, ופנאי פלוס, בעיתוני הנשים לאשה ואת, בעיתוני הנוער dg העיר, מעריב לנוער, go וראש אחד, במגזין מנטה. בנוסף יעלו באנרים באתרי אינטרנט, שקופיות חסות בערוץ הספורט והמסר יועבר גם באמצעות הגלויה של שלי.
נאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן: "הטרנד האופנתי של צמידי גומי צבעוניים כסמל למאבק בסרטן, סוחף אחריו מיליוני אנשים ברחבי העולם. בישראל אנו מובילים את היוזמה לקידום המודעות למאבק במחלה ובאמצעות צמידי הגומי ובשיתוף פעולה עם רשת סופר-פארם, נגייס תרומות לטובת כ-120,000 חולי סרטן בישראל הנמצאים בטיפול או במעקב. הקמפיין ילווה בפעילות יחסי ציבור נרחבת במסגרתה, יצולמו כוכבי טלוויזיה עונדים את הצמידים וכן ישלחו צמידי גומי לסלבריטאים ואנשי ציבור עם בקשה לענוד אותם בהופעות בתקשורת או בפני קהל. כל התרומות, שיאספו ממכירת הצמידים, יוקדשו לאגודה למלחמה בסרטן, אנא הקפידו לרכוש כל צמיד באריזה המקורית ורק בסניפי רשת סופר- פארם".
קרדיטים גיתם BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: אורן שדה.
תקציבאי בכיר: ניר צולה.
תקציבאי: מתן קמפ.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב: גל פורת.
ארט דירקטור: משה סייקביץ
קופירייטר: יאיר וייס.
מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן.
מפיקה: ליאת משה.
צלם: יורם אשהיים.
אינטרנט: DSEY אינטראקטיב

תאריך:  23/02/2005   |   עודכן:  23/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il