X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מספר המשתמשים בכביש עומד על 1.1 מיליון; 75% מהנסיעות מבוצעת על-ידי מנויים; כמות התלונות ירדה באופן דרמטי ל-0.04
▪  ▪  ▪

חברת דרך ארץ, מפעילת 'כביש 6' מסכמת (ג', 1.3.05) שנה לפתיחתו המלאה של הכביש והפעלתו במתכונת ארצית עם הכנסות מגבייה של 234 מיליון שקלים ב-2004, עלייה של 339% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
מספר המשתמשים גדל בשיעור של 46% וחצה את קו ה-1.1 מיליון. מספר המנויים בכביש קפץ בכ-58% והסתכם ב-380,000 (150 אלף מהם מנויי פסקל ו-230 אלף מנויי וידאו).
בחברה מציינים, כי 75% מהנסיעות בכביש מבוצעות על-ידי מנויים, שיעור המקדים את תחזיות החברה ב-10 שנים! סה"כ הנסיעות בשנת 2004 גדלו פי שלושה והסתכמו ב-18 מיליון, כאשר הנסיעה בכביש גדלה פי 4 ועמדה על 750 מיליון ק"מ.
במהלך שנת 2004 העלתה חברת 'מעלות' את הדרוג של הפרויקט מ-AA- ל-AA כתוצאה מהקטנת הסיכון והגדלת הביטחון בהצלחתו, לאור ההצלחה ביישום טכנולוגיות מתקדמות לגביית אגרה ושיעורי הגבייה הגבוהים.
יהודה וילק, מנכ"ל "דרך ארץ" אמר: "כביש 6 הפך לעורק תחבורה מרכזי שזכה לאמון לקוחותיו, דבר המתבטא בגידול החד בפעילות הכביש, בקצב רישום המנויים ובאחוזי הגבייה הגבוהים. השיפור הדרמטי בכל הפרמטרים, בהשוואה לשנה החולפת, הוא תוצאה ישירה של שביעות רצונו של הציבור מחוויית הנסיעה בכביש ומאיכות השירות הניתנת לו.
בחודש ינואר השנה פתחה החברה מרכז צרוף לקוחות טלפוני חדש המקל את תהליך הצירוף בהשוואה לתהליך הישן, בו המבקשים להירשם כמנויים חויבו להגיע לנקודות הצירוף. מידי חודש מצטרפים כ- 10,000 מנויים חדשים, מתוכם כ-60% מצטרפים באמצעות המרכז הטלפוני.
בכביש 6 ציינו, בהתייחס לאסטרטגיית השירות החדשה, כי מספר התלונות ביחס לכמות המשתמשים ממשיך לרדת. לדוגמא, ברבעון הראשון של שנת 2003 התלוננו 0.17% מכלל הלקוחות כאשר בייחס לאותה התקופה בשנת 2004 כמות התלונות ירדה באופן דרמטי ל-0.04 .
בחברה מציינים, כי בשנת 2004 זכו 5,000 נהגים לעזרה וסיוע בדרך: 1,826 גלגלים הוחלפו, 900 רכבים חולצו באמצעות הוספת דלק, 837 רכבים חולצו לאחר הוספת מים, ב-236 מקרים ניתנה עזרה ראשונה, ב-306 מקרים הותנע הרכב באמצעות כבלים וב-250 מקרים הוכוונו נהגים אשר איבדו את דרכם.

תאריך:  01/03/2005   |   עודכן:  01/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
חבילות למשחקי הפיינל-פור במוסקבה, מסע תענוגות באיטליה בפרארי אדומה, טיול לקרואטיה בפסח, ספארי ג'יפים בבולגריה, טיולים של החברה הג"ג לבאלי ומקסיקו
גלית יצחק
מדוח שפרסם יוניצ"ף עולה, כי שיעור הילדים העניים במדינת ישראל עלה בכ-15% - למעלה מפי 3 משאר הארצות; מנכ"ל המועצה לשלום הילד: מדובר בתעודת עניות לישראל; ארגון יוניצ"ף קרא למדינות המפותחות להוריד את שיעור הילדים העניים בארצותיהם מתחת ל-10%
מירב לוי
דרוקר ערך מחקר מקיף על דפוסי מימון של מחקר ופיתוח אצל חברות בורסאיות; מסקנת המחקר: עוד בשלבים הראשונים לפתח רזרבות תקציביות שייעוד למחקר ופיתוח
אורלי ממן
ההון המנוהל של הקרן למעלה מ-1 מיליארד דולר; עלייה של כ-8% בהון המנוהל של 26 קרנות ההון סיכון המובילות בישראל לכ-9.7 מיליארד דולר
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
בבית הנבחרים אושרה ההצעה ברוב של 272 מול 219 ובמשרד הפנים מאמינים כי גם בית הלורדים יאשר את התיקון לחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il