X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטריקס
▪  ▪  ▪

חברת מטריקס הודיעה בימים אלו על סיום הטמעת מערכת ניהול קשרי לקוחות ((CRM של PeopleSoft בחברת בזק בינלאומי. היקף הפרויקט עומד על 25 מיליון שקל, מתוך כ-40 מיליון שקל אותם השקיעה בזק בינלאומי בשדרוג מערך שירות הלקוחות כולו, הכולל 1,200 משתמשים.
המערכת הוטמעה במוקדי המכירות ובמוקדי שירות הלקוחות של בזק בינלאומי, המשרתים את כל לקוחות החברה, הן הפרטיים והן העסקיים. המערכת מטפלת בכל המידע והתקשורת מול הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ומשפרת ומייעלת את איכות תהליכי השירות מולם.
הפרויקט, הנחשב לאחד הגדולים בסוגו בישראל, מאפשר לנציגי השירות לקבל תמונה מלאה על הלקוחות, תוך שיפור זמן ואיכות המענה. באמצעות המערכת יכולים אנשי מערך שירות הלקוחות של בזק בינלאומי לבצע מכלול רחב של פעולות, הכולל ניהול נתוני לקוח, ניהול פניות, תיעוד פניות, מכירות ועוד. בנוסף, המערכת כוללת ממשק למערכת הבילינג לניהול המידע הקשור בחיובי הלקוחות.
אריה רימיני, סמנכ"ל מערכות מידע בבזק בינלאומי מסר כי בזק בינלאומי, המובילה בכל תחומי פעילותה עם למעלה משליש מיליון לקוחות אינטרנט מהיר וכ-1.2 מליון ישראלים המתקשרים לחו"ל באמצעותה, ממשיכה במחויבותה לספק ללקוחותיה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר. לדבריו, השלמת הטמעת מערכת ה- CRM היא צעד משמעותי במסגרת מדיניות אסטרטגית זו, שיאפשר לחברה לספק ללקוחותיה את השירות האיכותי ביותר".
לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה-CRM והטלקום במטריקס, פתרון ה-CRM של PeopleSoft יאפשר לבזק בינלאומי לאחד את כל נקודות המגע בין הארגון ללקוחותיו והנתונים במערכות השונות בזמן אמת ובכך לשפר את יעילות ואיכות השירות בצורה משמעותית.
אשכנזי ציין כי "PeopleSoft CRM הוכיחה את עצמה בארגונים הגדולים והמובילים בעולם ובישראל דוגמת הבנק הבינלאומי הראשון, בנק טפחות, לאומי קארד, מפעל הפיס, חברת החשמל, נייס ועוד".

תאריך:  01/03/2005   |   עודכן:  01/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il