רשת "המשביר החדש לצרכן" חתמה בימים אלה הסכמים עם
כ-6 מהמעצבים והספקים המובילים בארץ ובעולם בתחום בגדי הים לשיווק קולקציות בגדי הים לקיץ 2005.
בין המותגים שישווקו בסניפי "המשביר החדש לצרכן": "גוטקס", "בננה", "פלפל", "טורקיז", "פוקס", "קדס", אוברזון, "דיאדורה", "קוברה", "לי קופר", "סקטצ'רס" ועוד.
שרה פולק, סמנכ"ל סחר ואופנה ברשת "המשביר החדש לצרכן": "מחלקות בגדי הים בסניפי "המשביר החדש לצרכן" ישתרעו על פני שטח של כ - 2,500 מ"ר וצפי המכירות של בגדי ים לשנת 2005 ברשת "המשביר החדש לצרכן" כ - 50 מיליון שקל".
רשת "המשביר החדש לצרכן" נערכת לקראת עונת הקיץ ופותחת בימים אלה את מחלקות בגדי הים בכל סניפי הרשת.
לאחרונה סיימה הרשת לחתום הסכמים עם כ - 6 הספקים המובילים בארץ ובעולם בתחום בגדי הים בניהם: חב' "גוטקס", חב' "קורל מודל", חב' "פלג ניל", חב' "קוברה", חב' "See you" וחב' "אם. ג'י. אס" לשיווק קולקציות בגדי הים לקיץ 2005.
הספקים ישווקו כ - 17 מותגים שונים ומגוונים של בגדי ים כגון: "גוטקס" (גוטקס גולד וגוטקס סילבר), אוברזון, פלפל, טורקיז, Free, XOXO, כריסטינה למידות גדולות, סקצ'רס, בננה, לי קופר, קדס, פלייבוי, פוקס קידס, See you, קוברה, ספידו וארנה.
לראשונה יוצאת הרשת עם 2 מותגים אופנתיים - קלאסיים בפרייבט לייבל" קולקציה של מעצבת יידועה בעיצובים אישיים וקולקציית "L.G" שמיועד לקהל יעד של נשים בגילאי 30 ומעלה.
קולקציות בגדי הים יכללו מגוון גדול של בגדי ים בגזרות ובסגנונות שונים בניהם: בגדי ים ביקיני, חוטיני, בגד ים שלם, ובגדי ים טנקיני (גופיה ותחתון) שיתאימו לכל הגילאים לגברים, נשים וילדים במבחר עיצובים שונים ובצבעוניות של קיץ 2005.
גב' שרה פולק, סמנכ"ל סחר אופנה ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציינת, שהשטח הכולל של מחלקות בגדי הים בסניפי הרשת ישתרע על פני כ - 2,500 מ"ר ושצפי מכירות בגדי הים ברשת "המשביר החדש לצרכן" בשנת 2005 הינו כ-50 מיליון שקל. בנוסף מציינת גב' פולק, שהרשת תשים דגש על פינות מדידה אינטימיות עם מוכרות מקצועיות שייתנו מענה לקהל הרחב בכל הגילאים ובכל המידות.
טווחי המחירים של בגדי הים - החל מ - 99 שקל לחלק תחתון ועד 599 שקל לבגד ים שלם.
מידות: XS - XXXL.