X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין היוצא תחת הסיסמא: 'ישראל קונה כחול-לבן', פונה לרגש הפטריוטי והחזרה לערכי העזרה ההדדית בחברה הישראלית
▪  ▪  ▪

עובדת הידרדרות מצבו של המשק הישראלי ידועה לכל. נוכח המצב, החליט משרד התעשיה והמסחר, בשיתוף התאחדות התעשיינים, לצאת בקמפיין לעידוד רכישת מוצרים כחול-לבן. המטרה: לייצור מקומות עבודה לעשרות אלךפי מובטלים.
קמפיין 'נלחמים באבטלה - קונים כחול-לבן' יוצא תחת שתי סיסמאות: 'ישראל קונה כחול-לבן ו'בשבילי רק ישראלי'. הקמפיין פונה לתחושת הגאווה הלאומית, לפטריוטיות, לחזרה לערכים של עזרה הדדית בחברה הישראלית.
לדברי שרת התמ"ס, דליה איציק, המוצר הישראלי חשוף לתחרות בפני מוצרים מחו"ל המיוצרים על-ידי כוח עבודה זול. בימים אלה, בוחן משרד התמ"ס את הדרכים בהן יסייע לתוצרת הישראלית בתקופה קשה זו, בלי לפגוע בעקרונות החשיפה המקובלים. השרה הדגישה, כי זוהי שעת חירום, ובשעה שכזאת יש לנקוט בצעדים מיוחדים לתקופה מוגבלת.
שרת התמ"ס פנתה לראש הממשלה, בדרישה כי משרדים ממשלתיים יעדיפו רכישת תוצרת כחול-לבן כאשר מדובר במוצרים בעלי איכות דומה, וכאשר פער המחירים לא גדול.
סה"כ היקפי היבוא במכרזים הממשלתיים הוא 2.5 מיליארד דולר. "זהו נתון אשר באמצעותו ניתן היה ליצור הרבה מקומות עבודה בישראל", אמרה השרה איציק.
הקמפיין כולל תשדירים בטלוויזיה, ג'ינגלים ברדיו, וכן הפקתם של אירועים מיוחדים שבראשם שבוע המוצר הישראלי שבו יעודדו תוצרת כחול-לבן. השרה פנתה לרשתות השיווק הגדולות על-מנת שייצרו אווירה תומכת לגבי המוצר הישראלי ויצאו במבצעי הנחות לקראת חג הפסח ושבוע המוצר הישראלי.

תאריך:  20/03/2002   |   עודכן:  20/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il