X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא פקיסטן, פרבז מושרף: "אני מאמין גדול בעתיד, יש לפעול לפני שדברים מתרחשים"; "מאז מותו של יאסר ערפאת מתרחש במזה"ת שינוי גדול"; "אנו מאמינים בדו-קיום בין שתי מדינות: ישראל, ומדינה פלשתינית עצמאית"; "אנו נקבע את מדיניותינו על-פי ההתפתחויות במישור זה"
▪  ▪  ▪

נשיא פקיסטן, פרבז מושרף, אמר (ו', 4.3.05) בראיון מקיף לעיתון 'פקיסטן טיימס', כי פקיסטן מעוניינת בכינון יחסים דיפלומטיים עם ישראל ולהערכתו הדבר עשוי להתרחש בקרוב.
"אני מאמין גדול בעתיד. יש לפעול לפני שדברים מתרחשים. מאז מותו של יאסר ערפאת מתרחש במזרח התיכון שינוי גדול. אנו מאמינים בדו-קיום בין שתי מדינות: ישראל ומדינה פלשתינית עצמאית. אנו נקבע את מדיניותינו על-פי ההתפתחויות במישור זה".
מושרף ציין כי הרגישות הפנימית בפקיסטן מנעה עד כה כינון יחסים בין ישראל לפקיסטן, והדגיש שוב כי הוא זקוק להתקדמות נוספת במישור הישראלי-פלשתיני כדי לבצע את המהלך. הנשיא הפקיסטני הביע נכונות לתווך בין ישראל לפלשתינים אם יתבקש לעשות זאת.
מושרף הביע דאגה מהנשק הרב הזורם מארה"ב וישראל להודו, אך הדגיש כי פקיסטן מסוגלת להתמודד עם כך. הנשיא הפקיסטני דחה את הדיווחים בהודו על חשש באיסלמאבאד ממכירת טילי 'פטריוט' אמריקנים להודו. "אפילו המעצמות הגדולות אינן יכולות ליירט טילים באליסטיים", אמר מושרף. "פקיסטן תדע להגן על עצמה".
מושרף הביע תמיכה בנסיגת הכוחות הסורים מלבנון; הביע את התנגדותו לפרויקט הגרעין האירני; וטען כי כוחות הביטחון בפקיסטן פגעו קשות בארגון אל-קאעידה במדינה, אך לא הצליחו למחוק לחלוטין את הארגון. "ישנם פעילים המסתתרים עדיין בהרים. עדיין קיים חשש להתארגנות מחדש של אל-קאעידה בעירק. וכן המצב בישראל ובפלשתין אינו מסייע", אמר.
מושרף הודה כי המדען הפקיסטני, עבד אל-קאדר חאן, אכן מכר צנטריפוגות לאירן. אך הביע תמיהה על כך שאור הזרקורים בנושא זה מופנה לפקיסטן בלבד. לטענתו, גורמים בעולם התחתון במערב היו מעורבים אף הם במכירת רכיבי גרעין לרפובליקה האירנית.

תאריך:  04/03/2005   |   עודכן:  04/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
זאת בעקבות התמשכות "החרם" שהטיל ועד השופטים על לשכת עורכי הדין בעקבות משבר "משוב השופטים" וסירובו של מנהל בתי המשפט השופט בועז אוקון להשתתף בכנס מקצועי שתערוך הלשכה באילת בחודש מאי
עומר כרמון
שליט לוב בנאום בפרלמנט: "אין לנו כעת אויבים בזירה הבינ"ל"; "אני באפריקה - מה יש לי מהישראלים?"; דיווח: משלחת ישראלית תבקר בלוב בחודשיים הקרובים
עומר כרמון
פריז חוזרת בגדול בימים אלו למרכז הבימה של עסקי האופנה, כאשר מיטב המעצבים מציגים בקארוסל דה-לובר את הבגדים היפים ביותר של סתיו-חורף 2005-2006
עומר כרמון
הודעתו הצפויה היום של הנשיא הסורי מנוגדת להחלטת האו"ם 1559, הקובעת כי על סוריה להוציא את כל כוחותיה מלבנון; בוש מזהיר שוב את אסד; מטען חבלה הושלך על עמדה סורית בבקעת הלבנון
הדר פרבר
הנסיך הגיע לביקור במדינה ונתקל בקהל מעריצים אך בהם שני אוסטרלים שהגיעו עם שלטים: "בושה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il