בשבוע הבא, תפתח סדרת פגישות יישומיות בנושא של יחסי ציבור אסטרטגיים שמארגן המרכז הישראלי לניהול (מי"ל), בשיתוף האיגוד ליחסי ציבור ודוברות.
בפתיחה יופיע מנכ"ל משק צוריאל, אשר צוריאל, שיסביר את האסטרטגיה של בניית נכסיות מותג של החברה.
כמו כן, ידון צוריאל בגורמים שגרמו להצלחתו שמבוססת על אסטרטגיה של מוניטין ויחסי ציבור ואי שימוש כלל באמצעי הפרסום השונים.
סדנת הרצאות אלו הן חלק ממהלך שמוביל ארז חגי מבעלי חברת סנטרה, לשדרוג תפיסת מרכזיותם של יחסי הציבור ושילובם בתהליכים אסטרטגיים ואקדמיים.
בהמשך ירצו, בן השאר, אריק רייכמן מנכ"ל תנובה, עמוס שפירא מנכ"ל אל על היוצא, איש יחסי הציבור רני רהב ועוד בכירים במשק הישראלי.