מישל בן וייס, מנכ"ל שטראוס סלטים הודיע היום על השקה של סדרת סלטים חדשה של "אחלה", המרחיבה את מגוון הטעמים בשולחן הישראלי: סדרת סלטי קוסקוס.
הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים חדשניים: סלט קוסקוס פיקנטי, סלט קוסקוס וירקות וסלט בורגול עם פטרוזיליה. הסלטים החדשים יכולים לעמוד בזכות עצמם כמנה קלה או כתוספת לארוחה. ניתן לאכול את הסלטים החדשים כסלט קר וניתן גם לחממם.
לדברי נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים: "הסדרה החדשה באה לענות לאחד הצרכים המרכזים של שוק הסלטים: הרצון במגוון רחב של טעמים. אחלה ממשיכים להביא לצרכנים את הטעם הכי ישראלי שיש, וקוסקוס מסורתי הוא אחד הטעמים הללו. מסקרים שערכנו בחודש ינואר 2005 באמצעות מכון שילוב נמצא כי מאכל הקוסקוס המסורתי נצרך בשני שליש מבתי האב בישראל".
ההשקה לסדרה החדשה תלווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, וכן בפעילות קד"מ נרחבת בנקודות המכירה ברחבי הארץ. הסיסמא שתלווה את הקמפיין:
פעם היה רק קוסקוס - היום יש סלטי קוסקוס.
סדרת סלטי הקוסקוס משווקים באריזת 300 גרם וניתן להשיגם ברשתות השיווק הנבחרות ובכל נקודות המכירה ברחבי הארץ.
מחיר לצרכן: 11.99 שקל