X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנהיגה של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, פירסם הודעת הבהרה: "הצטערתי מאוד לשמוע על הפרשנות שאמרו כאילו ייחלתי לקיצור ימיו של ראש הממשלה"; "שייזכה ראש הממשלה לאריכות ימים ושנים"
▪  ▪  ▪

מנהיגה של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, פירסם הערב (ד', 9.3.05) הודעת הבהרה לדבריו מיום ג': ש"הקדוש ברוך הוא ייתן לשרון מכה אחת וימות ולא יקום". זמן קצר לאחר מכן הודיע היועמ"ש, מני מזוז, כי לא יורה לחקור ו/או לבדוק את התבטאותו של הרב יוסף כיוון שרק "ייחל" ולא כיוון למעשים.
"הצטערתי מאוד לשמוע על הפרשנות שאמרו כאילו ייחלתי לקיצור ימיו של ראש הממשלה. אמרתי שאין לאדם לבטוח בעצמו 'לבצע דבר בקרב ימין', כי מה הוא האדם. יום אחד יכול לעלות ליצועו ולא יקום חלילה. שייזכה ראש הממשלה לאריכות ימים ושנים. אני מתפלל בכל ליבי שראש הממשלה שלנו, אריאל שרון, יזכה בחוכמה, בינה ודעת ושיחזור מההינתקות החד-צדדית ועיניו תחזנה בשלוות ישראל", הבהיר הרב יוסף.
כזכור, יום קודם כינה הרב את ראש הממשלה, אריאל שרון - "רשע", והוסיף כי "הקב"ה יתן לו מכה אחת שתפיל אותו והוא ימות... זה שמתאכזר אל עם ישראל".
הרב עובדיה אמר את הדברים בדרשתו השבועית בבית כנסת בירושלים לקראת חג פורים.
הרב הוסיף והחמיר בדבריו כלפי יוזמת ההינתקות ואמר: "איזה אכזר הרשע הזה, שהוא עושה דברים כאלה".
בתנועת ש"ס מנסים להפחית ממשמעות הדברים הקשים של הרב, ומציינים כי הרב עובדיה לא ייחל למותו של ראש הממשלה, אלא למותה של תוכנית ההינתקות. רבני יש"ע עומדים מאחורי התבטאות הרב עובדיה. בהודעה שהוציא הרב דב ליאור, יו"ר ועד רבני יש"ע נמסר, "אנחנו עומדים מאחורי הרב עובדיה יוסף במאבקו נגד הרעה, חס וחלילה היא לא תהיה. אנו מברכים על התערבות הרבנים, טרום האסון [הפינוי], ויש בכך תיקון לחוסר זעקת הרבנים בזמן השואה".
התגובות במערכת הפוליטית לא אחרו לבוא, ח"כ רוני בריזון משינוי אומר בתגובה: "יוסף המגדף שוב הוכיח בדברי ההבל שלו שהוא מושלם בכל החסרונות. גם שונא ישראל, גם שונא ערבים, גם מגדף ומעמיק את הקרע בעם. כל התבטאות שלו מביאה עוד מנדטים לשינוי".
יו"ר סיעת יח"ד, ח"כ זהבה גלאון קוראת לחקור את הרב. "תמיד לקראת פורים הרב מקלל ומסית סדרתי, שולף התבטאות חמורה ומסוכנת. פעם הוא הסית נגד שריד, פעם נגד שולמית אלוני והיום נגד ראש הממשלה. רב של תנועה שיש לה 11 חברי כנסת לא יכול לעמוד מעל החוק ויש לחקור אותו".
גם סגנית השר, אורית נוקד, קוראת ליועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה נגד הרב עובדיה יוסף, "נוכח דברי ההסתה שלו על ראש הממשלה". לדבריה, בתקופה כה רגישה העוברת על מדינת ישראל מערכות האכיפה חייבות להגביר מאמציהן למיגור ההסתה.

תאריך:  09/03/2005   |   עודכן:  09/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
יעקב רוזן, יו"ר דירקטוריון החברה לנאמנות של בנק הפועלים, שוחרר למעצר בית; כך גם המשנה למנכ"ל בנק הפועלים בארי בן-זאב. חשד: ראש ממשלה ברפובליקה באסיה ושר במזרח אירופה מעורבים בפרשה
רנית נחום-הלוי
בכנס פעילי הליכוד בפתח תקווה התקבל נתניהו במחיאות כפיים סוערות; הוא הדגיש: יציבות הביטחון והכלכלה בידינו, לא נוכל לסמוך על המנהיגות הפלשתינית; קרא לחברי הכנסת בליכוד לתמוך בתקציב; לעניין זה הגיב הקהל: לא נתמוך; ח"כ איוב קרא אמר: אם אקבל 72 בתולות מהרש"פ, אצביע בעד התקציב
גלית יצחק
הפעוט בן השמונה חודשים בלע חלק ממחזיק של מוצץ שנהוג לתלותו בדש בגד התינוקות, ברוחב של כ-2 ס"מ; רופאי ביקור חולים הצליחו להציל את חייו ברגע האחרון
מיכאל דבורין
עו"ד טליה ששון הגישה לשרון את הדוח שחיברה; מחר יפורסמו עיקריו; ממה שידוע עד כה: מחברי הדוח מצאו כי למעלה מ-100 מאחזים הוקמו בניגוד לחוק; במועצת יש"ע מגיבים כי שרון ויתר השרים ידעו הכל ואישרו הכל; מלשכת שרון נמסר כי ראש הממשלה יביא את הדוח על המלצותיו לדיון והחלטה בממשלה ביום א' הקרוב
רנית נחום-הלוי
את הדברים הוא אמר בוועדה לביקורת המדינה, בדיון בנושא דלות האמצעים שעומדים לרשות המשטרה; ציין: גם תלונות מצד אזרחים על פריצות לבתים אינן זוכות ליחס הראוי; המפכ"ל: המשטרה מצויה במשבר תקציבי עמוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il