X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טיול בערוצים של נחל אביב ודישון, לראות את הפריחות של רמת הנדיב, טיול ג'יפים במדבר יהודה, טיול לנשים בלבד במדבר ועוד
▪  ▪  ▪

טיולי משפחות
אביב של פריחות ועלמות: שבת (12.3.05) - זה הזמן לטייל בערוצי הפלא של נחלי אביב ודישון. בין קירות הנחל התלולים, על רקע הפריחה המשגעת נפגוש בעלמות הסלע המרשימות, נצפה לעבר מערת פער ואולי אפילו נדלג בין פלגי מים. תחבורה: מכוניות פרטיות חבר: 45 ש"ח אורח: 60 ש"ח; ציוד: נעלים להחלפה. אם תהיה זרימה נחצה את הנחל בתוך המים.
טלפון לבירורים והרשמה: החברה להגנת הטבע: 03-6388688
איך יודעים שבא אביב אל רמת הנדיב?: אולי בחוץ עדיין קצת קריר אבל הכלניות הפורחות וכמוהן הנוריות והעיריות, אינן משאירות מקום לספק: האביב כבר כאן. טיול בגנים היפהפיים ונצא בשביל, המתפתל בין גבעות פורחות ותצפיות מרהיבות, אל נקבת המים בעין צור.
תחבורה: מכוניות פרטיות חבר: 45 ש"ח אורח: 60 ש"ח;
מסע בארץ החוואר: שבת - טיול ג'יפים עם עבירות קשה - מסע אתגרי ורצוף חוויות באחד המסלולים היפים והפחות מוכרים לג'יפאים במדבר יהודה: חציית נחלי עדית ולוט התרשמות מיובליו המלבינים של נחל פרצים. תצפית במישור עמיעז ובהר סדום מזווית לא מוכרת והמשך בנסיעה על קו התפר שבין המישור למצוק. תחבורה: ג'יפים פרטיים ג'יפ חבר: 195 ש"ח ג'יפ אורח: 273 ש"ח;
אסור לבנות על פרחי הבר: שבת, הר יצפור בגלבוע
פריחתו ההדורה של איריס הגלבוע משתלבת עתה בין מרבדי הפריחה שבגלבוע. האיריס - סמל ההצלחה של הצלת פרחי הבר בישראל - שוב מאוים. הפעם לא על-ידי קוטפים, אלא על-ידי תוכניות הפיתוח: על הר יצפור, המוגדר כשמורת טבע ומכוסה בפריחת האיריסים, מתוכן לקום ישוב חדש ומיותר בשם מיכל. לאמירה "אסור לקטוף את פרחי הבר" אנו נאלצים היום להוסיף אמירה חדשה: אסור לבנות על פרחי הבר. החברה להגנת הטבע מזמינה את ציבור המטיילים לבוא ליהנות מיופיו של איריס הגלבוע ושל ההר הפורח. במהלך השבתות בסופי השבוע של חודש מרץ בין השעות 08:00-15:00 יעבירו מדריכי החברה להגנת הטבע הדרכות ללא תשלום בהר יצפור בגלבוע ויחולקו ערכות הסברה והדרכה בחניונים של הר ברקן, כחלק מהמאבק לשימורו ולהגנה על אירוס הגלבוע.
חופשי חופשי (מעל 18 בלי ילדים)
עוצמה של נשיות במדבר: שבת, טיול מיוחד לנשים בלבד!. המטיילות יגלו העוצמה החבויה בכל אחת ואחת על רקע הנוף הפראי באזור נחל רחף ורמת מדבר יהודה. הטיול מלווה בהדרכה ייחודית. תחבורה: אוטובוס חבר: 105 ש"ח אורח: 14 ש"ח;
פנויים פנויות
אינסוף נגב, אינסוף ערבה: שבת - פו"פ גילאי 45-30
במסע אל נופי הפרא של ארץ המכתשים. טיול בערוצו המרשים של נחל עקרבים, המתחתר בגבו של המכתש הקטן. הליכה בנפתוליו המשופעים בפריחת רותם יפהפייה. תחבורה: אוטובוס חבר: 105 ש"ח, אורח: 147 ש"ח.
אתגר במשמר: שבת - תצפית מרהיבה מראש מעלה צאלים, המשך על גבולה המזרחי של רמת המדבר עד לנחל משמר. הגעה למערת המטמון ולעין-משמר, שמימיו צוננים ומשיבי נפש.
תחבורה: אוטובוס חבר: 105 ש"ח אורח: 147 ש"ח הטיול לא מיועד לסובלים מפחד גבהים.
סיורים עירוניים
מחורבן לתקומה: יום שישי (11.3.05) - מחורבן לתקומה - טיול מאנדרטת מגילת האש, דרך יער הקדושים, לנחל כסלון. אנדרטת מגילת האש הינה פסל הברונזה הגדול ביותר בארץ, שעוצב בידי הפסל נתן רפפורט. מתוך האנדרטה ניבטות דמויות של אודים מוצלים מאש, שחזרו מן התופת ובנו מדינה. משם המשך דרך יער הקדושים, שניטע לזכר ניספי השואה, לנחל כסלון ולמערת בני ברית. יש להירשם לסיורים מראש,קיום הסיור מותנה במספר הנרשמים. עלות: 15 ש"ח לילד, 20 ש"ח למבוגר.

תאריך:  09/03/2005   |   עודכן:  09/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
במהלך היום טייסות חיל האוויר יתכנסו בחדרי התדריכים, ינתחו סיכונים אפשריים, יבצעו ניתוחי אירוע, ידונו במקרים ותגובות וירעננו את נהלי הבטיחות
מיכאל דבורין
בין ממצאי הדוח: התמשכות ההליכים נובעת מליקויים בהתנהלות שופטים; 133 תלונות מוצדקות הוגשו ב-2004, בהן נמצא כי השופטים נקטו בלשון איומים, העליבו את עורכי הדין, איחרו לדיונים, ונקטו ב"סחבת תיקים"
שלומי דיאז
על-פי החשד נהג להכות את בנותיו בנות ה-3 ו-5; המשטרה תבקש להאריך מעצרו
ארי סירקין
בדיון שהתקיים בוועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת אמר אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר כי הוא תומך בעיגון זכות השביתה כזכות יסוד חוקתית
ארי סירקין
דוח קשה של ההסתדרות על אי-תשלום שכר במועצות הדתיות; ההסתדרות: "ראש הממשלה שרון רומס את החוק ברגל גסה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il