X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תנועת בלת"מ מברכת על הפקת הסדרה מילואים
חברי התנועה ביקרו על סט ההפקה ושוחחו עם השחקנים והבמאי; יו"ר התנועה: אנחנו שמחים על קיום התוכנית שמגבירה את המודעות למערך המילואים; הסדרה מתמקדת בחייהם של גיבוריה לפני שירות המילואים, בזמן השירות ואחריו

ראשי תנועת בלת"מ - 'בלי תנאי מילואים' הפועלת למען חיזוק מערך המילואים, נפגשו אתמול (ג', 8.3.05) עם אורי ברבש, יוצר הסדרה "מילואים" אשר תעלה הערב בערוץ 2, וכן עם השחקנים נתי רביץ ודרור קרן.
ראשי התנועה הביעו את הערכתם ליוצרי הסדרה על "תרומתם להעלאת המודעות הציבורית לנושא המילואים, במדינה שבה אחוזים בודדים נושאים בנטל". חברי התנועה קראו לממשלה ליישם את מודל המילואים החדש שהוצג על-ידי חברי ועדת ברוורמן עוד השנה.
במאי הסדרה, אורי ברבש, אמר לראשי התנועה כי שמונת הפרקים שצולמו עד-כה עוסקים בעיקר באנשים שלמרות הקשיים, מתמידים להגיע למילואים ולשרת את המדינה, אך גם באלה שבוחרים להשתמט.
רועי רון, יו"ר התנועה אמר ל-Nfc, "אנחנו שמחים על קיום התוכנית שמגבירה את המודעות למערך המילואים. במדינה בה כל-כך מעט משרתים בפועל, חשוב שרבים ייחשפו למערך המילואים ומה שעובר על החיילים ועל בני משפוחתיהם". הוא הדגיש, כי הוא מקווה שהסדרה תתרום לחיזוק המערך ולאימוץ דוח ברוורמן ששר הביטחון, שאול מופז הודיע כי אימץ את מסקנותיו.
תנועת בלת"מ קוראת לכך שאנשי המילואים יבצעו אימונים בלבד לקראת מלחמה ללא תעסוקות, יקבלו פיצוי מלא ותגמול הולם, כדי לחזק את מערך המילואים.
מבין מסקנות ועדת ברוורמן עולה, כי מכסת ימי המילואים לקצינים תעמוד על לא יותר מ-70 יום בשלוש שנים; גיל הפטור ממילואים יעמוד על 40; חיילי המילואים יתוגמלו בתגמול כספי והוקרתי ("חייל המילואים יפוצה על האובדן הנגרם לו עקב השירות על בסיס מתכונת הפיצוי הקיימת בתוספת מספר תיקוני עיוותים).
הסדרה "מילואים" היא סדרת דרמה מבית היוצר של האחים ברבש, המתארת את קורותיהם של חיילי פלוגת מילואים בעת שירותם, באימונים, בקווים, במחסומים, ובמשימותיהם השונות. הסדרה מתמקדת בחייהם של גיבוריה לפני שירות המילואים, בזמן השירות ואחריו. היא מתעדת את חייהם כאזרחים, את יחסיהם עם בני משפחותיהם (רעיות, הורים, ילדים), ואת התמודדותם בבעיות רגשיות, אישיות, אנושיות, מוסריות ופוליטיות.

תאריך:  09/03/2005   |   עודכן:  09/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המשבר נוצר בסתיו האחרון כשתוכנית 60 דקות שידרה דוח על שירותו הצבאי של הנשיא; סגן מושל טקסס לשעבר, בן ברנס, הודה מול המצלמה לכתבי הרשת, כי השתמש בהשפעתו כדי לקבל את בוש לחיל האויר - הכתבים הסתמכו גם על מסמכים מזויפים
אורלי ממן
כרגיל, עובדי חברת החשמל ומקורות מובילים את הרשימה עם שכר ממוצע של 15,446 ש"ח; עליה של 11% נרשמה בשכר עובדי הסקטור הפיננסי לרמה של 13,489 ש"ח; 27% מכלל השכירים השתכרו עד מחצית השכר הממוצע - 1,945 ש"ח בלבד; ענף המסחר ושירותי האוכל והאירוח בולטים בשכרם הממוצע הנמוך משכר המינימום
שלומי דיאז
נאשם בגניבת ארבעה מיליוני שקלים מכספי אולפנית וישיבה שניהל
שלומי דיאז
החשוד הוא תושב כפר יאסיף שהיה חייב לנרצחים כארבעת אלפים שקלים
מחלקה ראשונה
הסרט לכבוד זכייתה של אורנה אוסטפלד בפרס "אשת השנה" באירופה, לקידום ספורט הנשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il