X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה עולה בקמפיין פרסום חדש למותג הדגנים מס' 1 בישראל "כריות". הקמפיין בעלות כוללת של 4 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", יעלה לאויר בטלויזיה החל מה- 13 למרץ, תחת הסיסמא: "כריות תלמה, לא תאמינו מה קורה בפנים".
במרכז הקמפיין, שבוים על-ידי יריב גבר, בחורה המתכוננת לדייט ומחפשת אחר ה"דמות" המתאימה ביותר לפגישה - בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשה חתול. החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים מיוחדים, המאפשרים את "התקלפות" הדמויות. לאחר שנבחרת הדמות הסופית, מצפה בסוף הסרטון הפתעה נוספת...
הרעיון הפרסומי של החלפת הדמויות מבוסס על תובנות שעלו בהקשר לבני נוער במחקרים שערכה חברת יוניליוור. מחקרים אלה מראים כי בני הנוער, המהווים את קהל היעד העיקרי של כריות, מצויים בשלב של הגדרת זהות עצמית תוך כדי קונפליקטים תמידיים בין הצורך להיות אינדיבידואלי וייחודי לצורך להיות חלק מקבוצה ולהראות כמו כולם.
הקמפיין מביא לידי ביטוי בצורה ייחודית את הקונפליקט לגבי הזהות העצמית וכן את התכונה המרכזית ההופכת את כריות למותג הדגנים המוביל בישראל -הדגנים שיש להם "פנימיות" - אותו מילוי קרמי עשיר שעושה את חווית האכילה למהנה ומפתיעה כל פעם מחדש.
הקמפיין יעלה גם בקולנוע, בעיתונות רלוונטית לבני-נוער ובאתרי אינטרנט רלבנטים דוגמת וואלה ונענע. בנוסף, כולל הקמפיין שת"פ עם רדיו הצעירים - 99 FM במסגרתו יערך משחק המבוסס על קונספט הקמפיין "כריות תלמה, לא תאמינו מה קורה בפנים".
המותג "כריות תלמה" הינו מותג הדגנים מס' 1 בישראל, המגלגל כ-80 מיליון שקל בשנה ומחזיק בנתח שוק של 16% מכלל שוק הדגנים (לפי נתוני נילסן, ערכים כספיים,ינואר 2005).
מנהל שיווק: דורון זילברשטיין, מנהלת תחום דגני ילדים ונוער: רוני בהט, מנהלת מותג: יעל בן צבי, מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, מנהל קריאטיב: גיא בר, ארט דיירקטור: אורן עמירן, קופרייטר: ניב חורש, מנהלת פלנינג: אירית סחר, פלנרית: רוני שביט, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, חברת הפקה: קדישזון, במאי: יריב גבר, צלם: טובי הוכשטיין

תאריך:  14/03/2005   |   עודכן:  14/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il