X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקופון של המדינה
▪  ▪  ▪

חברת הקופון של המדינה, המובילה תרבות חדשה לשימוש נבון ויעיל בקופונים כחלק מצרכנות נבונה, מדווחת על מימושים של כ-1.7 מיליון קופונים בשנת 2004.
ועל מימוש של כ-380,000 קופונים מתחילת 2005. נתונים אלה מבוססים על פי נתוני החברה, ועל סמך נתונים שהגיעו מהרשתות ובתי העסק המפרסמים באמצעות החברה.
ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "בשנת 2004 נרשמו כ-1.7 מיליון מימושים של הקופון של המדינה. נתונים אלה, הם הערכות המתבססות על נתונים שקיבלנו במהלך השנה מבתי העסק והרשתות איתם אנו עובדים. הנתונים הללו מחזקים את העבודה כי הצרכן הישראלי למד לעשות שימוש יעיל בקופונים. אם מסקר שערכנו בשנת 2003 עלה כי רק 4% מהצרכנים בישראל משתמשים בקופונים, כיום על-פי נתוני סקר התמ"ת 28.3% מהאוכלוסייה בישראל משתמשים בקופונים. אני מייחס חשיבות רבה לעלייה הגדולה ולעובדה שהקופונים שדאגנו להוציא במהלך השנה האחרונה היו קופונים אמיתיים עם הנחות אמיתיות וכדאיות לצרכן".
יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "הקופון של המדינה הצליחה בשנה האחרונה להקים ולעצב שוק קופונים בישראל במסגרתו מידי חודש מופצים בכ-1 מיליון עותקים חוברות קופונים בכל הארץ בפריסה רחבה ב-6 מהדורות שונות - מרכז, ירושלים, חיפה, באר שבע ודרום הארץ, חוברת קופונים ייעודית בשפה הרוסית למגזר הרוסי, חוברת קופונים למגזר החרדי-דתי ועוד. כל אחת מהחוברות מציעה מאות מותגים ומוצרים במחירי עלות אטרקטיביים".
יורם בדש, מנכ"ל רשת מחסני חשמל: "רשת מחסני חשמל מפרסמת באופן קבוע בקופון של המדינה. הופענו בכל החוברות עד כה ומנתונים שבידי שיטת הקופונים עובדת, במיוחד כשיש הוזלה משמעותית. אנו רואים את הלקוחות מתרגלים לשיטת הקופונים, דהיינו גוזרים ומגיעים מוכנים".
צביקה אהרונוביץ, מנכ"ל רשת א.ל.מ: "שיטת הקופונים מביאה את ציבור הלקוחות לחנויות ובכל פעם שפרסמנו בחוברת הקופון של המדינה נרשמה עלייה של מאות אחוזים במכירות המוצרים שהופיעו בחוברת הקופונים".
יוסי נווה מנכ"ל אמריקן לייזר: "שיטת הקופונים היא כלי יעיל ביותר לפרסום אפרקטיבי ופנייה לקהל היעד. באמצעות הקופונים, גדלו הפניות שקיבלנו מלקוחות בשנה האחרונה בכ-30%".
מי המציא את הקופונים?
הקופון הראשון נולד בשנת 1985 כאשר רוקח בשם "אסא קנדלר" הציע קופון לכוס "קוקה קולה" בחינם בדראג סטור שלו.
הקופונים חדרו וכבשו את השוק האמריקני ומאז ועד היום רוב הצרכנים בארה"ב התרגלו להשתמש דרך קבע בקופונים.
כמה משתמשים בקופונים?
מסקר שנערך בארה"ב על-ידי חברת הסליקה הגדולה בארה"ב עלה כי 81% מהאמריקנים משתמשים באופן שוטף או מזדמן בקופונים. 54% מהצרכנים האמריקנים לא נכנסים לסופר מרקט ללא קופון בארנק.
הקופון של המדינה הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ. מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים. יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.

תאריך:  15/03/2005   |   עודכן:  15/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il